1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Pro Evolution Soccer 2018

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

  1. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik krijg bij het importeren van de Option File van PES Universe een foutmelding: (._afcuppesuni.ced) laden mislukt.
    Wat moet ik nu doen? Het is op de PS4.
     
  2. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Heb je een Mac? Dan moet je alle files met een _ erin extra niet aanvinken.
    Je hebt dan bijv. Arsenal_Kit.ced en _Arsenal_Kit.ced. Die tweede werkt niet.
     
  3. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja, dus het is wijs om snel die MyClub coins binnen te harken via alle opdrachten die je krijgt en daarmee een goede trainer te kopen waarmee je een jaar vooruit kunt.

    Speel zelf nu 4-2-3-1 en heb een paar aardige pulls gehad. Vidal en Hazard (beiden level 30) via topzaakwaarnemers en Lukaku (level 1) via de online Champions League Cup. Pique, als TOTY pull, en Benatia houden het achterin goed dicht. Heb ook een tweede team (met Cazorla, Amrabat, Schick, Weigl, Dendoncker) om wat af te wisselen.
    Speelt eindelijk eens erg lekker online dit jaar! Slechts een paar keer het verbindingsicoon in beeld gehad, terwijl dit bij PES 2017 eerder regel dan uitzondering was. Erg responsief allemaal, waardoor dribbelen met spelers als Hazard en Cazorla echt verslavend is.
     
    ExquisiteSteez vindt dit leuk.
  4. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik speel niet offline en speel alleen online 1 vs 1. Hoe zijn de servers?
     
  5. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Thanks, nu laadt ie wel door. Alleen krijg ik elke keer een foutmelding tijdens het laden van teams, elke keer een andere club waardoor hij stopt met importeren. Wordt een beetje moe van dit soort kut errors. Weet jij wat ik nu moet doen?
     
  6. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Wat is het nut van die 1 star scouts ? In PES 2016 kon je met heel veel geluk nog aan een black ball player komen als je een 1 star scout combineerde met een 4 of 5 star scout.

    Als je nu een 1 star scout combineert met een 4 star scout. Heb je alleen kans op witte, bronze of zilveren spelers (zie je vooraf al)

    Beetje minder eerlijk gezegd. Gebruik die 1 star scouts dan ook nooit meer.

    Wtf moet je met een white ball player ? Ik gebruik die white ball players alleen in SIM wedstrijden (als mijn eerste keus moet uitrusten). Of ik gebruik ze als hulptrainers
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zal ik dit jaar toch maar voor FIFA én PES gaan? :+
    Heb stiekem wel zin om lekker met PES aan de slag te gaan. :)

    Wat is jullie eindoordeel over de final game t.o.v. demo? Must-buy of uiteindelijk toch mehhh?
     
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Heb je een mogelijkheid om het op Windows te downloaden en op je USB te zetten?
    Toen werkte hij bij mij wel goed. Via Mac lukte het mij ook niet.
     
  9. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Zoek in Google naar Rar expander! Daarmee het bestand/OF openen op je mac.
    Dan werkt alles naar behoren =)
    Is de work around voor Mac gebruikers.
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    UnrarX werkt ook op de Mac.
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Transfer systeem in de ML is wel lachwekkend, doet FIFA toch beter imo. Clubs verkopen hun spelers altijd zo lang je 't geld hebt? Ook aantal clubs gezien die hun beste spelers zonder pardon verkopen en vervolgens niks terug halen...
     
  12. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Wel een realistisch 020 beleid ;)
     
    Dranx en WinterBase vinden dit leuk.
  13. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    geweldig stabiel, ook teamlobby (2 vs 2) heeft nu NL servers. nul lag.
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    W
    Wat ik van vorig jaar weet is dat je maximaal 50 teams tegelijk kunt doen ofzo. Misschien is dat nog zo?
     
  15. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Je kan ook verschillende connectie niveaus selecteren als je online gaat spelen (1tm/5). Iemand dit al uitgeprobeerd en of het werkt?
     
  16. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Werkt prima! Alleen: hoe hoger je het connectieniveau zet, hoe langer het duurt voordat je een tegenstander gevonden hebt.
    Het is niet strikt noodzakelijk, heb ook al genoeg lagloze potjes gespeeld zonder gebruik te maken van de connectiefilter.
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Is hoger niveau ook dat je sterkere tegenstanders krijgt, of heeft dat er niets mee te maken?
     
  18. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee, die zaken staan los van elkaar. Het gaat puur om de kwaliteit van de connectie.
     
  19. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond even COOP (lokaal, bij een maat thuis) CL geprobeerd. Ik vond de cursor switch héél irritant. Kon vaak genoeg niet de speler kiezen die ik wilde zijn. Het was ook vaak zo, dat mijn maat 3 keer de bal achter elkaar naar zichzelf overspeelde. In PES 2017 was het juist altijd zo, dat ik altijd de bal kreeg als mijn maat passte en andersom. We speelden beide met 'beperkte hulp', zo speelde ik altijd en denk dus niet dat het daar aan kan liggen.

    Iemand hier ook ervaring mee?
     
  20. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Inderdaad. Ik dacht dat het aan mij lag. Hij schakelt niet naar de juiste verdediger steeds.
     

Deel Deze Pagina