Tot dusverre heb ik met tactische wijzigingen nog geen goed verdedigende ploeg op het veld weten te krijgen. Of het middenveld ligt helemaal open, of er is een zee van ruimte tussen jou keeper en de laatste linie waardoor je ontzettend veel cheap-ass boogballetjes tegen krijgt waarbij de aanvaller steeds in het voordeel lijkt te zijn...
Blijf momenteel dan ook met gemengde gevoelens zitten over deze game. Van de ene kant speelt het heerlijk met directe controls en ball-physics die vele male beter zijn dan die in FIFA. Maar van de andere kant word het jou als speler ook op teveel manieren te makkelijk gemaakt, lijkt alleen nog maar om aanvallen en 'gallery-play' te draaien in deze game.
- verdedigers draaien vaak weg van de bal, lopen met de rug naar de bal terug in positie, heel irritant waardoor je vaak net een stap te laat bent met tackelen
- diezelfde verdedigers lopen ook maar al te graag uit elkaar, laten een zee van ruimte, waardoor de aanvallende ploeg alweer een wereld-pass in de schoot geworpen krijgt.
Wat ik tot nu toe mis is de balans tussen aanval en verdediging, ik wil werken voor een doelpunt en juichend van mijn stoel springen als ik eindelijk scoor.
Nu voelt het meer aan als: "Ok, alweer een doelpunt".
Klik om te vergroten...