O? Daar heb ik niets van gemerkt. Heb er gisteren in 4 uur tijd toch aanzienlijk wat gepakt. Echter niet op dezelfde planeet.
Je kan die materialen nog steeds farmen voor reputation (je word dood gegooid met de benodigde Ghosts ervoor). Ze worden echter niet meer gebruikt om wapen-nodes te unlocken, wat jammer is. Want dat was (in D1) het doel om die materialen uberhaupt te farmen. Bij TTK was dat farmen ook weg, gezien je die Planetary Materials bij een Vendor op kon pikken. Echter moet het, denk ik, niet de bedoeling zijn dat je een dag kwijt bent voor wat materialen? Lijkt me dat je de game wil spelen in plaats van te blijven hangen op het wel/niet hebben van een benodigd item?
Bounties mis ik ook wel ja. Gewoon iets wat je kan selecteren/doen om wat loot te bemachtigen. Daar doe je het voor, lijkt mij. Geeft je ook een reden om weer naar een planeet te gaan. IO en Titan sla ik nu over.
Laat ik wel even voorop stellen dat Destiny 2 geen kut game is ...
De negatieve punten uit Destiny 1 zijn weg, de game is toegankelijker en je kan veel meer doen om dat hoge Light-Level te bereiken. Het is voor de massa wat leuker geworden en ik denk dat dat een goede zet is geweest.
Echter brengen al deze dingen ook weer wat puntjes van kritiek met zich mee. Denk wel dat Bungie hier-en-daar nog de nodige dingen zal gaan veranderen. Al met al vermaak ik me prima hoor ...
Klik om te vergroten...