Het is een beetje dubbel. Veel vonden D1 juist teveel grinden. Maar het probleem met D1 (althans voor mij) was niet eens zozeer het grinden maar het ontbreken van een verhaallijn, echt vertellende zij-missies, e.d. waardoor het alleen maar nog meer opviel dat je vooral aan het grinden was. D2 heeft dat voor mij voor een groot gedeelte opgelost, alleen is het momenteel eigenlijk een beetje teveel de andere kant opgeslagen. D2 heeft een vleugje D1 nodig, zonder teveel die kant op te gaan.
Precies, die adventures zijn ook gewoon een verbeterde versie van patrols. Ontzettend jammer dat je er niks uit krijgt. Lost sector plaatsen zijn ontzettend gaaf, maar een reward misschien? Je bent nu telkens public events, nightfall en raid doen voor de rewards en er is amper wat terug te vinden in de diversiteit van activiteiten die gewoon beschikbaar zijn in de game.
Destiny 2 is simpelweg té ver doorgeschoten in het casual maken van de game(content).... Je hoeft nergens meer moeite voor te doen, en dat is bij een loot-game gewoon niet zo leuk.
Inderdaad, adventures zijn op zich leuk, wat betreft wat achtergrond verhaal tenminste. Maar voor de rewards hoef je ze eigenlijk niet te doen. Hetzelfde geld voor Lost Sectors. Maar dit zijn ook dingen die eigenlijk makkelijk op te lossen zijn. Geef de mogelijkheid om b.v. adventures op een hogere moeilijkheidsgraad te doen en geef die dan andere loot. Hetzelfde is natuurlijk ook mogelijk met lost sector, nightfall en raids. Dit zou niets afdoen van de ervaring voor een casual gamer, maar wat extra geven voor de wat meer hardcore gamer.
Ja, dat is precies mijn klacht. Het loot systeem klopt nu gewoon niet, maar een extra moeilijkheid alleen lost het niet op. Er zullen speciale rewards moeten komen voor bepaalde activiteiten.
Een loot systeem met legendary's en exotics met een iets hoger power level en een lage drope rate. Dat het geen schokkend verschil in damage of defence is, maar net genoeg verschil is om voor te willen grinden.
Jawel, maar het is net als iedere andere gun. Het zijn geen speciale wapens die helpen bij de raid, waar in Destiny 1 je altijd perks had (hadden nu perfect intrinsic perks kunnen zijn) die hielpen bij de raid of in ieder geval tegen de enemy waar je in de raid tegen vecht. Het zijn wel mooie wapens en armor (alhoewel ook niet alles), maar er is in power level geen verschil tussen de raid auto of de uriel's gift.
Hmm ja klopt, maar hij zegt als Cayde er niet in had gezeten dan zou het een 5 zijn . Laat ik dat nou juist de irritantste cheesy Holywood klote personage vinden met z'n irritante one liner "grapjes".
Wauw... dat powerlevel van 160 tm 202 (daar zit ik nu) ging echt kapot snel. Misschien ook omdat ik level 20 werd tussendoor.
Je tweede character nog veel sneller, aangezien je dan meteen de sparow hebt en al hoge power lvl wapens.
Nja ben opzich nog een destiny noob.. kreeg me net ook een loot. Veel paarse maar 1 was maar 10 power ofzo. Zal wel wat mee moeten maar ben dr nog niet uit