1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Forza Motorsport 7

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 12 jun 2017.

  1. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378

    Reed je met controller of stuur?
     
  2. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Als dat al fantastisch is, wat vind je dan van een Ferrari of een AMG? Ik ben het 100% met @Rossi46 eens dat die turbo geblazen 4 cilinders helemaal kut klinken. Ik reed tot voor kort ook een zwaar gekietelde geblazen 4-in-ljn met een 3" uitlaat van voor tot achter, maar het enige leuke daaraan waren de klappen tijdens het schakelen en de roffels tijdens gaslos (overigens zonder lame ass cracklemap, dat zou verboden moeten worden), maar het motorgeluid an sich was echt zeer beroerd. Gewoon een luide stofzuiger die je aanzet. Nu overgestapt op een atmosferische 4-in-lijn die door wilt tot de 8000rpm, en dat gaat al een stuk meer richting muziek, maar komt nog láng niet bij de heerlijke 5 tot 12 cilinders in de buurt.

    En om het maar even ontopic te houden; ik zwengel die download ook maar even aan. Stuurtje staat er nog, dus misschien vanavond nog even aan de tand voelen.
     
    Kimi NL en Rossi46 vinden dit leuk.
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Controller, maar ik denk gewoon dat ik Forza beu ben. Ik kijk bijvoorbeeld écht uit naar Pcars 2 omdat die auto's zo fantastisch klinken.
     
  4. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Stuurtje rijdt fijner. Wel ffb neerwaarts bijstellen in demo. Stuur reed in fm6 echt k@t


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  5. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    @Dex tuurlijk vind ik een Ferrari v8 of een goed klinkende v6 of pittige vijfcilinder toffer klinken dan een vier in lijn. Maar waar ik een beetje chronisch gestoord van wordt tegenwoordig is dat iemand roept dat iets meteen helemaal k u t is om punt kracht bij te zetten. Maar goed ik heb niks nieuws aan de discussie toe te voegen. Ik kan in ieder geval mezelf amuseren met het geluid en aan de hoeveelheid complimenten her en der zal het vermoedelijk in het Nederlandse wagenpark over het algemeen dan bovengemiddeld klinken. Al ben ik wel benieuwd naar jouw 4 in lijn goed klinkende ongeblazen motor. Ik zou zeggen plaats het filmpje ook ff binnenkort.
     
  6. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik wacht wel totdat iemand FFB settings ergens post. :+ Ik heb nu twee keer twee bochten gereden, maar om de FFB aan te passen moet je steeds terug naar het hoofdmenu, inclusief kutfilmpje in het midden over hoe geweldig Forza wel is. En de standaardwaarden zijn echt gigantisch kut, mijn hele base was aan het meetrillen. :F: Vibratie en FFB halveren voert blijkbaar ook niks uit. Dus laat maar zitten dan.
     
  7. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    @apoc

    Joh, die lange tenen zijn toch nergens voor nodig? Zoals ik al zei, mijn gechipte sjoemeldiesel klinkt het slechtste van allemaal (wel heerlijk veel koppel overigens ;)).

    En begrijp mij niet verkeerd, al had ik een potente turbo benzine motor dan zou ik er ook een leuk pijpje onder laten hangen. De nieuwe Mégane RS staat bij mij momenteel met stip bovenaan, met een 4-cilinder turbo. Maar toen ik wat Youtube filmpjes zat te kijken van de huidige RS met Akrapovic uitlaat werd ik toch een beetje triest. Ja, het maakt veel geluid, maar het klinkt nergens naar. Het is bijna ondefinieerbaar.
     
  8. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Ik reageer dan ook op de manier waarop dex zijn punt maakt. Als je langs de weg gaat staan en er rijden hier in nl 1000 auto's voorbij dan mag je normaliter blij zijn met die paar 2 liter 4in lijn turbos. Dit gezien meer dan 70% generieker klinkt. Als iemand dan zo zn standpunt verkondigd met dat het helemaal kut is. Tja dat vind ik erg matig qua reageren want zo valt er niet eens leuk te communiceren. Lange tenen heb ik niet echt want ik beledig zijn type auto ook verder niet al reageerde ik wellicht met wat ergernis, vanwege de wijze waarop. Verder zn goed recht overigens net als mn reactie daarop :)En ja verder ben ik gewoon benieuwd wat hij dan beter vind klinken aan de 4 in lijn die hij nu rijdt.

    Over die Mégane rs. Dat vind ik ook een toffe auto. Toen ik vorig jaar moest kiezen ging het om een Mégane rs, golf GTI, giulietta of wederom een scirocco. De scirocco was een import buitenkansje die het werd. Ik vond overigens het geluid van de Mégane niet heel overtuigend in video's maar in werkelijkheid klinkt hij wel wat beter.

    Btw de eigenaar van waar ik werk heeft de nieuwe gt3 gekocht. Dat is wel echt puur kwijlen. Niet normaal.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2017
  9. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik heb FM6 niet gespeeld maar wat valt de demo tegen met stuur zeg. Niet te doen met standaard setup.
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  11. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Nadien nog effe met een gt4 over de Ring fegaan in pc1. Damn wat rijd dat veeeeeeel beter......
     
  12. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Hmm rijden de meesten hier nu met stuur in de demo. Ik begrijp dat ik de moeite nog niet hoef te nemen die te testen met de demo. Ik vind de demo iig heerlijk rijden met controller al is het verschil groot met de Xbox one x gfx beleving die ik in Duitsland zag... Dit wordt een maandje doorbijten :)
     
  13. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Btw voor de liefhebbers. Wat voor tijden rijden jullie?
     
  14. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Holy shit hahahaha wat rijdt dit kut.

    Demo alweer van de Xbox afgegooid.

    Hoe kun je zoiets uitbrengen? En waar slaat die trilfunctie van het stuur op? Om te simuleren hoe het voelt als je een baksteen in je velg hebt zitten? Man man man.

    Nog 3 dagen tot Project Cars 2 whoopwhoop :cool:
     
    Dave 130R vindt dit leuk.
  15. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    2:43:45 op Dubai.
    Vind de xbox versie beter draaien dan de pcversie. Toch af en toe rare haperingen.

    Laadtijden zijn ook lang trouwens.....
     
  16. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Laadtijden zijn zeker niet mis. Ik merk dat ik erg veel moeite met de Porsche en dat dubaicircuit heb. Ik krijg het idee bij die race dat het circuit meebeweegt. Het slaat wellicht nergens op maar heb dat bij de gtr op nbr gp helemaal niet. Bij Dubai nog niet verder dan 2.48 gekomen. Met de gtr een voor mijn gevoel nette 2.04.656 gereden.
     
  17. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Over Forza... Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind 'em erg leuk! Het ziet er prachtig uit, het geluid is - in cockpit view - erg goed en ik vind het ook erg fijn rijden. Met controller dan wel. Project Cars speel ik well weer met stuur.

    Ik ben op zich positief verrast. Wellicht dat ik 'em zelfs koop. Al ben ik wel een beetje bang dat ik het vrij snel weer gezien heb. Echt veel vernieuwing zit er niet toch? Als dat überhaupt nog mogelijk is met dit soort games.
     
  18. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik heb vooral bakken onderstuur met de Porsche. Gekeken naar de lage snelheden waarbij het al optreedt lijkt dat erg onrealistisch. Of proberen ze juist het effect van al dat zand op de baan te simuleren? ;)
     
  19. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik reed 2.11 op de Ring GP.
     
  20. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    Ik heb met allebij geprobeerd, Porsche met stuur was niet te doen. Simulation steering setting was echt helemaal niet mee te rijden dus dat had ik al vrij snel terug gezet naar normal.
    GTR op de ring was wel redelijk goed te doen alleen zodra je veel stuur uitslag had "verdween" je FF net als bij Forza 6.
    Daarna met de controller beide geprobeerd maar ja man o man want ging dat zoveel beter dan met stuur, ik had er toch wel op gehoopt dat Wheel support verbeterd zou zijn maar helaas
     
    Emileu vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina