Ik reageer dan ook op de manier waarop dex zijn punt maakt. Als je langs de weg gaat staan en er rijden hier in nl 1000 auto's voorbij dan mag je normaliter blij zijn met die paar 2 liter 4in lijn turbos. Dit gezien meer dan 70% generieker klinkt. Als iemand dan zo zn standpunt verkondigd met dat het helemaal kut is. Tja dat vind ik erg matig qua reageren want zo valt er niet eens leuk te communiceren. Lange tenen heb ik niet echt want ik beledig zijn type auto ook verder niet al reageerde ik wellicht met wat ergernis, vanwege de wijze waarop. Verder zn goed recht overigens net als mn reactie daarop En ja verder ben ik gewoon benieuwd wat hij dan beter vind klinken aan de 4 in lijn die hij nu rijdt.
Over die Mégane rs. Dat vind ik ook een toffe auto. Toen ik vorig jaar moest kiezen ging het om een Mégane rs, golf GTI, giulietta of wederom een scirocco. De scirocco was een import buitenkansje die het werd. Ik vond overigens het geluid van de Mégane niet heel overtuigend in video's maar in werkelijkheid klinkt hij wel wat beter.
Btw de eigenaar van waar ik werk heeft de nieuwe gt3 gekocht. Dat is wel echt puur kwijlen. Niet normaal.
Laatst bewerkt: 19 sep 2017