1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mrt 2017.

?

Welke class ga jij als eerst aanmaken?

  1. Hunter

    37,8%
  2. Titan

    32,4%
  3. Warlock

    29,7%
  1. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Alles is ook super laggy op het moment voor mijn gevoel. Calus wilde niet spawnen bijvoorbeeld en net schoot ik een dreg wel 10 keer dood voordat hij daadwerkelijk dood was.
     
  3. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Laatste 2 a 3 dagen steeds een error. Gebeurd bijna altijd als ik in de tower ben
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Tower, huh? :confused:
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ga nou maar eens die game uitspelen, kut. Iemand hoeft hier niet op spoilers te letten 2 weken na release

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  6. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Bedoelde de farm. Ben gewend tower te zeggen
     
    Maddmonkey en FraHel vinden dit leuk.
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wat een onzin, dat jij 23 uur per dag in een game steekt hoeft niet in te houden dat een ander het ook doet. Ik heb het spel 1 dag na release gekocht en ook nog niet uitgespeeld.

    Ik ben echt positief verrast door de SP! Wat ontzettend veel toffe en gevarieerde settings waarbij je echt even stopt en rond kijkt om van de omgeving te genieten. Dat gecombineerd met een heel wat beter verhaal dan in deel 1 zorgt er voor dat ik met veel plezier door de SP heen ga.
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Really?:confused:
    Veel plezier in de SP?o_O

    Natuurlijk is het beter dan deel 1 maar zo moeilijk was dat niet.
    Maar de hele SP is toch gewoon slecht? Ja, het heeft een begin midden en eind deze keer....maar mag je dat ook niet verwachten van een studio die Halo gemaakt heeft?

    Het verhaal is flinterdun, de impact van wat er gebeurt komt totaal niet over
    (je hebt je light terug na 1 missie.....wtf|:-)....de laatste stad wordt aangevallen en je factionLEADERS gaan effe lekker op vakantie en laten de laatste (!!) restanten va de mensheid alleen achter; thanks! ....en aan het einde ben je eigenlijk op exact hetzelfde punt als waar je begon, alsof er niks veranderd is.
    Meh.
     
    nawa en Maddmonkey vinden dit leuk.
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind de SP wel tof.
     
  10. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Single player is wel tof maar nou niet echt zo episch en veel te kort imo. Bungie kon dat vroeger toch wel beter met de Halo games.
     
    Maddmonkey en Yellow 13 vinden dit leuk.
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Yup veel plezier in de SP. Ik vind het gaaf gedaan hoe je midden in de shitstorm begint en hoe het verhaal daarna verder loopt. Dat staat toch verder los van wie het heeft gemaakt? Stel je geeft een game een 9 maar komt er achter dat het spel door Bungie is gemaakt, dan ga je toch niet met die reden het cijfer naar een 8 verlagen?

    En verder is het natuurlijk mijn goed recht om er van te vinden wat ik wil :) Ik vind het best wel in de buurt van de Halo's komen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    De eerste keer (Titan) ... ja. Vet! Grote ruimtes!
    De tweede keer (Hunter) ... mwa, leuk! Beetje ontdekken!
    De derde keer (Warlock) ... o god, dit weer.

    :+

    SP is een verbetering t.o.v Destiny 1. Hopelijk komt er met de DLC ook weer een mooi verhaal in en niet zoals in D1 een omgedraaide route door een bestaand level :+

    @Maddmonkey
    ... hoezo heeft Bungie die Luminous Engrams generfed? Ik doe er gisteren 3 op mijn Titan, switch naar m'n Hunter en kan er nog maar ééntje doen? De fuck? Verder is de Nightfall deze week ook bijzonder vervelend en lijkt de hele D2 server gewoon te haperen als een malle.

    Die Flashpoint zou toch op IO zijn? Waarom is dat nu op Titan? :D
     
  13. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Ben inmiddels bijna 270 light en wil graag wel eens meedoen met een Raid of Nightfall. Ik speel samen met een vriend, maar met z'n tweeën is het toch wat lastig. Als er mensen willen spelen, voeg ons maar toe: RoboduckNL en Banweezy.
     
    FraHel vindt dit leuk.
  14. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Opzich ben ik wel tevreden met de game. Ja je bent wel snel hoog in light dat is opzicht wel jammer.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Verder prima met je eens over wat je over de games te zeggen hebt. Ik vind de SP ook erg tof, maar dat is alleen de eerste keer denk ik. Ik ben het er echter niet helemaal mee eens dat deze game in de buurt van de Halo games komt die door Bungie zijn ontwikkeld.

    De verhalen die Bungie daarvoor gemaakt heeft waren een stuk langgerekter en hadden meer diepgang en qua MP kan kunnen zowel D1 als D2 nog lang niet tippen aan de MP van Halo 2 en 3 bijvoorbeeld.

    Zelfs als Destiny I en II het gezamenlijk tegen Halo 2 of 3 opnemen als het om de MP gaat, dan nog redden de Destiny games het niet imo. Je moet dit denk ik ook afzonderlijk van elkaar zien, want anders krijg je eenzelfde soort discussie als rond de Mass Effect trilogie die met Andromeda werd vergeleken denk ik. Just saying. ;)
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Wow, is het verschil zo groot dan Tiberius? Een ME trilogie vergelijking met Andromeda? Moet de game nog kopen hoor! :confused:;)
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Speel vooral zoals je zelf wilt, maar kijk dan ook niet raar op als er na een korte campaign (10 uur erover doen betekent alles rustig bekijken) na 2 weken dingen gespoiled worden, hoef je ook niet raar op te kijken he. Overigens zit er nog heel veel tussen niet gamen en "23 uur per dag".

    Daarnaast weet ik hoe Yellow is met games. Hij praat er meer over dan dat hij het daadwerkelijk speelt. Hij zit al een week te praten over klaar te stomen voor de endgame, maar ondertussen. Dat heeft dus verder niks met een standaard te maken, maar meer de persoon in kwestie.

    @Rampage: welke milestones kan je niet doen? Als het om clan engrams gaat, ja die zijn account based. De enige character based clan engram is de 5k eigen xp engram

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2017
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Gisteren op mijn Titan de Flashpoint, Crucible en nog eentje gedaan. Drie stuks dus.
    Nadat ik hier mee klaar was, geswitched naar m'n Hunter.

    Ik zag de Flashpoint, Crucible en die andere er niet tussen staan gek genoeg. Enkel de Raid was nog beschikbaar :mad:
    Lijkt op een bug ... maargoed, sinds de reset is Destiny 2 sowieso een tikkeltje van slag. Mag zelfs niet langer dan 5 minuten in de Tower rond wandelen voordat ik gekicked word.
     
  19. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Dat komt doordat Destiny gewend is dat jij normaal gesproken binnen 5 minuten van de map af ligt...
    Nu helpen ze je een handje. :+
     
    Graveheart, Korkss en Rampage vinden dit leuk.
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Heeft er wel degelijk mee te maken wie het heeft gemaakt.
    Als een studio een Halo gemaakt heeft, dan verwacht je dat het qua verhaal wel goed zit, omdat ze een goed verhaal konden vertellen in hun vorige game(s).

    Neem Guerilla.
    NIEMAND had verwacht dat Horizon zo'n leuk verhaal zou hebben.....omdat Killzone zielloos is. Dat is dus het omgekeerde van Bungie nu heeft met Destiny.

    Voor de rest mag je spelen wat je wilt en vinden wat je vind. Zeg toch ook niet dat dat niet mag?
    Je bent alleen raar als je de SP van D2 goed vind.:+
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina