1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Forza Motorsport 7

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 12 jun 2017.

  1. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Wat een gave plaat is dit! Je zou zelf maar zo'n garage vol hebben staan <3

    Daar zouden ze eigenlijk nog veel meer mee moeten doen. Dat je je eigen garage kunt managen. Met - als je veel auto's hebt - hele afdelingen per merk of meer soort. Ook echt visueel dus, niet enkel een lijstje auto's. Beetje zoals Jay Leno :)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2017
  2. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ik snap echt niet hoe ze dit voor elkaar krijgen... Laatste Forza Motorsport game die ik gespeeld heb was deel 3, maar ik kan me niet herinneren dat die zó kut aanvoelde. Heb die toen ook met een stuurtje gespeeld en dat ging volgens mij prima. Die Porsche is inderdaad niet mee te rijden gewoon. Is er dan NIEMAND bij die studio die z'n wheel aansluit en zegt "jongens... heel leuk enzo hoor, die wheelsupport, maar wat vinden we er nou zelf van?"
     
  3. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    Snap er ook niks van, zeker niet als je kijkt naar de RIG die ze op de E3 hadden staan (Ding koste 60/70K $ dacht ik).
    Forza 4 was volgens mij de laatste Forza game met goede wheel support, niet dat ik zelf toen een wheel had maar ik heb toen wel tegen heel wat lui gereden met Fanatec setups en die waren best snel.
     
  4. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Godver wat kut.

    Gisteravond 19.00 uur kwam ik thuis. Download aangezet voor de demo.
    20:00 klaar voor de buis, stuur in hand en vingers gekruist op een "aangename forza ervaring", die ik sinds FM4 mis.
    20:15 tijd voor het eerste rondje!
    20:21 demo verwijderd.

    Wat een ongelofelijke bagger.
    volgens mij zitten de stagiairs van Assetto Corsa tegenwoordig in de handling department van Turn10.
     
    Dave 130R en Dex vinden dit leuk.
  5. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik merkte met controller dat de switch van Simulation naar Normal ook een stuk beter rijdt. Best apart, want voorgaande delen reed ik wel gewoon op Simulation
     
  6. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Ik ga aan de hand van de resolute ervaringen met stuur de demo in elk geval niet testen op zolder waar mijn stuur staat. Dta kost teveel moeite dan voor een waaarschijnlijke teleurstelling. Maar vonden jullie dan FM 6 met stuur net zo matig rijden. Ik heb me daar best mee weten te vermaken al vond ik achterwielaangedreven auto's wat lastiger te besturen en rijdt het minder goed dan PC1.
    Met controller rijdt Forza 7 mijns inziens wel echt zeer goed met de GTR. De Porsche vind ik minder lekker rijden maar dat ging na de 2e en 3e poging al wat beter. Vrachtwagen ga ik niet aan beginnen.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2017
  7. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    FM6 was ook vrij dood met stuur. RWD auto's waren vrij zoekerig op de voorwielen en ik had altijd het gevoel dat ik met een te grote caster-afstelling reed.
    FM6 heb ik ook echt weinig gespeeld.
     
  8. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Porsche is inderdaad zeer lastig te rijden. Met controller, hulpmiddelen ABS, TC uit en eerst geprobeerd met besturing op simulatie, daarna op normaal. Maar die GTR reed echt lekker met controller. Heb niet de moeite genomen om een stuurtje aan te sluiten. Deze game is meer voor een keer aanschaffen in de uitverkoop. Het is erg veel van hetzelfde als de vorige versies.
     
  9. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Vind jij de handling van AC zo slecht dan? Is naar mijn idee het beste tot nu toe.
     
  10. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    De handling niet denk ik maar meer het fixen van bugs en algehele support van de game op de One. Denk dat Kimi lage verwachtingen heeft dat FM7 beter speelbaar gaat worden met stuur :)
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    FM6 was zo gaar dat de eerste XBWR cup was gannuleerd voor de start. :+
     
  12. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Kelere die demo zag er goed uit zeg. Dat ze dat nog uit de og Xbox weten te persen is erg knap vind ik. Hoe moet het er dan wel niet op de XBX uit gaan zien:eek:. MS mag blij zijn dat ze nog een studio als Turn 10 aan boord hebben, die weten wel het maximale er uit te persen.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  13. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Was een grapje dat wij nogal vaak maakten in het AC topic. Dat de afhandeling van bugs en fixes door een aantal stagiairs werden gedaan.

    Ik had al geen hoge dunk van FM7, maar die is nu volledig kapot en ik ga FM7 dan ook sws niet aanschaffen.
     
    LapjeNL70 vindt dit leuk.
  14. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    We 'grapte' hier nogal vaak dat er alleen maar stagiaires werkte bij Kunos omdat ze er een jaar over deden een private lobby systeem te introduceren na tal van mislukte 'updates'.

    Ik denk dat @Kimi NL erg mild is door te stellen dat ze diezelfde groep op het Force Feedback project van FM7 hebben gezet. Deze code is volgens mij geschreven door een blind persoon en getest door iemand zonder armen.
     
    LapjeNL70 en Kimi NL vinden dit leuk.
  15. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Nou het klopt inderdaad dat de Xbox versie van AC geen succes is. Maar als ik het laatste interview bekijk van Kunos dan snap ik dat wel. Ze geven zelf aan dat ze te weinig capaciteit hebben en keuzes moeten maken. Ja dan kun je niet mee met de grote jongens. Ze hebben echt met name de PC versie als prio. Wel erg jammer. Was mooi geweest als deze op de Xbox ook goed was uitgewerkt. Nu maar hopen dat PC2 de verwachtingen waar maakt.
     
  16. Dave 130R

    Dave 130R Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    133
    Om even hierop terug te komen:

    Pics or it didn't happen.

    Ik ben zeker niet de snelste maar ook geen prullen jongen maar dit lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk met een clean lap.
    De eerste ronde is dit nog wel haalbaar als je iedereen weg beukt maar dan heb je geen clean lap.

    [​IMG]

    Mijn rondje is zeker niet perfect maar een 2:07 is zeker haalbaar voor mij. Heb alleen geen zin om mezelf te pijnigen door iedere keer de track opnieuw te laden
     
  17. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    *Inside Turn 10's force feedback development room*

    [​IMG]

    "Hij stuurt echt lekker nu Kees, zet die demo maar online!"
     
    Nephasth, Alexknl, Dave 130R en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Nooit PGR 2 gespeeld? :+
     
  19. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    @Dave 130R
    Ja das lekker die pic heb ik niet haha. Ik zal het zo nog eens trachten. Ik rij overigens met controller, sim steering, abs stm en trac aan met de gtr (manuel with clutch).
    De tactiek was wel direct alles inhalen en de tweede en laatste ronde zette ik die 2.04 neer gezien ik dan geen verkeer heb.
     
  20. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Jou nemen we dus niet meer serieus.
     
    Bidle, Alexknl, Rossi46 en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina