1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Pro Evolution Soccer 2018

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Handig voor RTS games!
     
  2. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    nou, das ook om andere reden nogal subjectief hoor Han, ik speel pes2017 op een ps4 PRO in 4K (constant 60 fps) op een nieuwe OLED 4k tv met een scuff impact controler, daar kan geen PC config tegenop, tenzij je die pc aan zo'n tv hangt en zo'n controler voor de pc te krijg is maar ik mot geen pc aan mijn tv.

    ;)
     
  3. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Vanmiddag ff twee potjes gedaan op Legend niveau. CPU leek compacter en vooral aggressiever. Je moet echt zuiver passen en de ontvangende speler moet echt naar de bal komen anders ben je hem kwijt. Strijd vond meer plaats op het MV.

    Anderen al op dit niveau gespeeld?
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hoe was het ook al weer? Je moet een aantal potjes op het hoogste level winnen om het vrij te spelen is het niet?
     
  5. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    K
    Klopt en dan merk je dat pes op zijn best is met de ai
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Klopt, 5 wedstrijden, zo gepiept. Ik probeer altijd mooi voetbal te spelen en ik kom er dan echt moeizaam doorheen.
     
  7. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Klopt beter toch!
     
  8. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    Moet je dit vrijspelen in een bepaalde gamemode of maakt dat niet uit ik speel (voornamelijk) ML vandaar :p
     
  9. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Heb nu genoeg MyClub coins voor Mourinho.

    Maar waarom speelt die gast gvd met 3 DMFs/CMFs

    Ik speel altijd met 1 AMF die top notch in de passing is.

    Dan maar voor Emery kiezen ?

    Kost 50 MyClub coins minder. Maar heeft wel minder Managementvaardigheden dan Mourinho 770/695

    Keuzes keuzes :+
     
  10. JustBlaze

    JustBlaze Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    23
    Chromecast, HDMI kabel, zoveel alternatieven...beetje achterhaald jouw reactie.

    Je speelt niet op native 4k maar tussen 1440p en 1800p upscaled, PS4 pro kan onmogelijk native 4k aan. Met mijn PC trouwens zonder problemen, ook hogere framerates dan 60fps mogelijk. Ik zou trouwens niet graag op je OLED 4k scherm willen spelen, veel te hoge inputlag. Speel liever op een 4k monitor met veel lagere inputlag en freesync/g-sync technologie. Scuf controller wil niks zeggen trouwens, kan uiteraard ook gewoon bedraad/draadloos op een PC aangesloten worden.
     
    rubenpol007 en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  11. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Pr0 1337 g4m3r alert!!

    [​IMG]
     
    Niels_x360 en Jows vinden dit leuk.
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Gewoon 5 wedstrijden winnen op SS. Mode maakt volgens mij niet uit. Ik heb het met exhibition mode gedaan.
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Om echt goed te worden moet je je dan gaan verdiepen in vloeiende formaties of voegt het weinig toe?
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tja, ieder zijn ding. Ik vind PES 2018 middelmatig, en dan druk ik me nog zachtjes uit. Ik vond de demo ook niet best overigens. Het is wel een beetje onzin om te zeggen dat je niet mag "zeiken" en door moet gamen. Ik heb een issue met de gameplay, die is uit balans wat mij betreft. En dan houdt het al snel op voor mij. PES 2017 is voor mij gewoon met afstand vele malen beter, voelt ook veel meer echt af eigenlijk.

    Ik speel zelf met pressie, maar dat vergt veel concentratie. Je moet het ook goed kunnen, want je moet constant anticiperen, en als je er een keer niet op tijd tussen zit, ligt je verdediging helemaal open. Door die cursorswitch issue (vind ik dus) kun je dat zelden nog repareren. Als het wel lukt, dan is het heerlijk want je tegenstander kan dan niet eens over de middellijn komen. Ik vind het heerlijk om te zorgen dat ze gewoon geen schot op doel hebben kunnen lossen. Je voelt dat ze het gewoon opgeven omdat ze gek van je worden. Ik zit vaak echt overal tussen. Maar als het niet lukt en iemand is een beetje goed, dan heb ik wel een probleem.

    In oudere versies kon ik vaak nog wel door goed te verdedigen dingen alsnog oplossen, maar in 2018 gaat dat niet. De balans is gewoon echt minder, in ieder geval wel icm mijn speelstijl. Die cursorswitch is om te huilen, ook merk ik vaak dat de verdediger die ik niet bestuur soms gewoon een seconde stil blijft staan op het moment dat de tegenstander een steekbal geeft. Heel vreemd.

    Ik heb trouwens echt een huge probleem met afwerken. Ik heb gemiddeld (tegen mensen) tussen de 10 en 20 schoten tussen de palen (dus niet gewoon schoten) en vaak maar 3 goals en soms zelfs gewoon nog minder. De grootste kansen help ik om zeep, heel raar. Ik ga maar eens (zoals vroeger) in de trainingmodus om te oefenen. Want dit is ruk. Heel frustrerend om je tegenstander weg te spelen en dan nog gelijk te spelen of te verliezen.
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Cyrax, ik herinner me dat in vorige versies het mogelijk was om een mannetje manual te selecteren met de rechter stick.
    Ik heb het nog niet geprobeerd op PES 2018, maar dat zal er toch nog wel inzitten. Lost dat jouw selectie-probleem niet op? Dan kan je met je rechter stick 'wijzen' welke speler geselecteerd wordt.
    Ik begrijp dat op jouw hoge niveau van spelen je andere eisen aan het spel legt dan ik. Voor mijn capaciteiten speelt het spel echter geweldig! Ik vind het de beste PES-versie tot nu toe.
    Ik ben ook blij met de strategische mogelijkheden die het biedt. Helemaal mijn ding :)
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2017
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  16. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Hier precies dezelfde ervaring. Waarbij ik helaas constant het gevoel heb dat ik handen/controls te kort kom om al die verdedigers op zijn plek te houden. Zit nu op Superstar te spelen, wil Legendary ook unlocken.. :D Maar als ik zie op de radar hoe druk die verdedigers constant aan de wandel zijn terwijl ze ingesteld staan op 'man dekken' dan heb ik toch echt mijn bedenkingen bij de AI. Stel zenuwachtige amateurs met faalangst zijn het!

    Op het moment dat je dan echt die verdediger nodig hebt staat die altijd net op het verkeerde been waardoor hij eerst even drie keer zijn kont moet draaien alvorens een defensieve actie uitgevoerd kan worden. En dan laat de cursor-switch je inderdaad ook nog af en toe in de steek, dan ben je helemaal gezien...

    Toch beleef ik momenteel wel voldoende plezier aan de game maar ben ik tevens ook blij dat ik maar €22,39 ervoor betaald heb. :p
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En dit is dus waarom je niet te lang met zo'n discussie rond een game als deze moet zitten. De meningen rond PES 2018 verschillen teveel van elkaar. De 1 zou het misschien een 6 maximaal geven, de ander een 8. En met FIFA vergelijken moet je sowieso niet doen, het speelt toch helemaal anders.

    Het komt op mij soms over alsof deze game de slechtste van allemaal is, terwijl er ook meningen zijn dat die lekker speelt en hele goede dingen heeft zoals de servers. Conclusie is denk ik dat de game niet kansloos slecht is en dat er nog prima valt te ballen voor de echte fan. Prima mening overigens van je Han.
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ik blijf denk ik gewoon bij 2017. Maybe dat de community daar ook nog wat nieuwe updates tegenaan gooit, maar zo niet, dan pech gehad. Gameplay was geweldig, dan maak/pas ik een paar spelers zelf wel aan (Kluivert bijvoorbeeld), en dan een nieuwe ML beginnen.

    Heel misschien dat ik FIFA18 dan haal wanneer ik die goedkoop tegenkom. Die demo beviel me namelijk wel prima.
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Er is geen discussie, er worden meningen gedeeld. Dat zijn echt twee verschillende zaken. Er wordt niemand aangevallen op zijn mening, ik geef slechts mijn eigen ervaringen weer. Het lijkt me dat dit iets is waar dit topic ook daadwerkelijk voor is.

    Han, ik heb helemaal geen hoog niveau meer. Ik bemerk gewoon met mijn speelstijl wat issues waar ik niet blij van word. Of dat aan mijzelf ligt of aan de game, het is me om het even. Ik heb een stuk minder fun in elk geval. Overigens heb ik inderdaad die mogelijkheid nog niet geprobeerd vwb de cursorswitch. Vanavond maar even testen, het zou een hoop ergernis wegnemen.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  20. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Snap niet dat mensen zoveel problemen ervaren, alles gaat vrij soepel hier. Begin steeds beter te worden en maak steeds mooiere goals!
     

Deel Deze Pagina