@Kimi NL Dat hoeft ook niet, ik pretendeer ook helemaal geen snelle racer te zijn hoor haha. Heb al eens tegen velen van jullie meegedaan en zowat iedereen was op die timechallenges sneller. Ik was gewoon benieuwd wat voor tijden er uit rollen bij iedereen zodat ik weet wat er mogelijk is. Ik ga op die regenbaan niet sneller met abs en trc uit iig. Mocht het dan uberhaubt nog interessant zijn. Net een 2.05.288 gereden alleen geen pic maar een clip en ja met de elec hulpmiddelen:
Heb je toevallig ook friction assist aanstaan? Anders vind ik een rappe tijd zelfs met TC, SC en ABS.
Geen flauw idee. Wat is dat? Ik heb mn xbox weer uitgezet maar heb alleen gezeten aan remmen (geen hulp) sturen naar sim en de koppeling. racing line nog naar remmen gezet en dus abs etc aan gelaten. Dus als er nog iets in de lijst zit heb ik dat als niet belangrijk geacht. En wellicht is dat het dus wel dus gok dat het aanstaat
Wat friction assist dus doet is er gewoon voor zorgen dat je grip hebt als of het droog is ook al regent het pijpenstelen. Met cheat modus enabled
Hallo!!! Er zijn ook kinderen van 4 die dit spel spelen. Zou toch pure mishandeling zijn die van de baan te laten glijden.
@Dave 130R aah ok. Helder, ik vond al dat mn grip aan de hoge kant lag. Iig is duidelijk dat het veel sneller kan dan 2.04. Gelukkig tellen die scores dan niet mee op leaderboards
Kinderen van 27 met een stuurwiel laten ze anders ook iedere bocht van de baan glijden. Maarrrrr, gelukkig hebben we een terugspoelfunctie!!!!!
Ja want kinderen moeten tegenwoordig nog meer gepamperd worden en enkel "ja" verkocht worden. Daar worden ze namelijk sterk van! Een weerwoord tegen een kind: Belachelijk! Kinderen moeten altijd maar ja te horen krijgen. Nooit te maken krijgen met tegenslagen of een bepaalde moeilijkheidsgraad. Dat maakt namelijk elk kind kapot. De Hema presenteert "genderneutrale kinderkleding" en Forza introduceert één of andere kut-maatregel om kinderen niet te laten janken. Ik denk dat we bewust kunnen stellen dat de verdoemenis van de mensheid in gang is gezet. #zogekwasdataanmeldenvooreenenkeltjemarsnogniet #depriwoensdag #ikhoopdatallekinderenderoevoorsinterklaaskrijgen
Ik zat er nog eens over na te denken. Eigenlijk is het heel triest. Je krijgt het als game voor elkaar dat een instituut als Porsche de nieuwe über versie van één van de meeste iconische modelseries bij jouw game voor het eerst aan de wereld toont, maar vervolgens rijdt dat ding in de game voor geen meter Kijk, als de Opel Astra F door de kwaliteitscontrole van Forza was geslipt, oké, kan gebeuren, patchen we er wel uit. Maar niet zoiets Maar goed, toch lonkt de game Vanavond maar weer eens eventjes de demo spelen
Geniaal hoe ze in de officiële launch trailer racen in de pitstraat en elkaar expres van de baan beuken. That's Forza for you.
Zonde man. Turn 10 kan echt goud in handen hebben met Forza Motorsport en Forza Horizon naast elkaar. Lekker de carmodels en de geluiden met elkaar delen, maar toch twee totaal verschillende games neerzetten. Nu heb je een toffe arcade racer en een slecht uitgewerkte sim-arcade-racer met een soort identiteitscrisis. Dat moment in die trailer op 1:12 slaat echt he-le-maal nergens op
Verbaas me er altijd wel over hoe soepel de Forza titels lopen op de Xbox. Terwijl je niet het gevoel hebt dat je inlevert op grafische pracht. Andere racegames vind ik toch vaak minder vloeiend lopen en hebben haperingen zo nu en dan. Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Net even een paar rondjes gereden met de controller en moet zeggen dat ik het allemaal wel mee vind vallen. Die Porsche verdiend iig een betere tune, maar dat komt wel goed. Vind met name het rijden in de regen een stuk betwr dan FM6. Dit weekend maar eens met stuur proberen.
Demo dag 2: Ik vind het geen sim racer. Daarvoor moet je echt bij PCars zijn. Maar met de juiste setup die jou past rijdt het met controller prima. Als je meer assists uit zet voelt het voor de die hard simracer niet fijn aan. Met stuur vind ik het vooralsnog niet fijn rijden. Misschien setup onjuist, maar de ffb voelt raar. Zelfs als die fors teruggeschroefd is, is het too much imo. Zeker voor "de grote groep" een prima game dus. Wil je assistloos racen tegen de bikkels, koop je beter pcars2.
Voelt deel 7 anders aan dan deel 6 zonder assists ? Ik speelde FM6 met controller en alle assists uit maar wel sturen op normaal ipv simulatie. Speelde erg lekker.
Dan ga je je prima vermaken met Forza 7, om met een pad te spelen is het gewoon vertrouwd alleen de GT2 rijdt bijzonder beroerd. Zelf ben ik een klein jaartje geleden overgestapt naar racen met een stuur en Forza 6 was toen echt een dermate grote teleurstelling dat ik eigenlijk mijn setup weer wilde verkopen. Ik heb dat toen niet gedaan en Project Cars met plezier weer opgepakt (een spel wat een teleurstelling voor me was met de controller). Nu met Forza 7 had ik een kleine hoop dat de FFB wel verbeter zou zijn maar dat is niet zo en dat is gewoon jammer, eigenlijk gewoon diep triest voor zo'n grote developer als Turn 10.