1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars 2

Discussie in 'Games' gestart door Kimi NL, 8 feb 2017.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Volgens IGN...
    Dat valt mij dan toch weer tegen.....
     
  2. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Volgens AGN (whoever that might be) beter wachten op sale

     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    [​IMG]
     
    HRT WietHoK NL en Surreallistic vinden dit leuk.
  4. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Wachten op sale... :rolleyes: 51 euro voor de Deluxe (oid) versie is een sale. :D

    Snap dat nooit echt. Waarom zou je in vredesnaam wachten op een sale? Vervolgens klagen dat het niet leuk is omdat er weinig mensen online zijn.

    Dit soort reviews zijn volgens mij ook niet gericht op mensen die een stuurtje hebben.

    Ach, ik laat het op mij afkomen. Heb met PC1 zoveel plezier gehad dat ik ze wel wat extra centjes gun. Al geven ze mij slecht de helft van de plezier van de vorige editie ben ik al tevreden.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  5. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ook een lekkere versie idd. Ben vooral bekend met de tiesto Remix.

    Rui da costa - Touch me is ook zo'n klassieker.

    Veel varianten, daar hebben ze wel een handje van binnen de trance/dancescene.
    Motorcycle - as the Rush comes kent ook 14 varianten.
     
  6. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Is het al Vrijdag?? #Hyped
    1 ding weet ik wel.. of het wordt een hele lange nacht en moet ik niet vergeten de kids Vrijdag ochtend naar school te brengen.. Of heel vroeg opstaan en dan nog niet vergeten de kids naar school te brengen

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
    Martijnn vindt dit leuk.
  7. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ik ben er ook nog niet uit. Ik vrees dat het gewoon vroeg naar bed wordt en vrijdag een 24 uur sessie houden. Wel even zsm day one patch downloaden.

    Morgen misschien nog even FIFA 18 spelen. Volgens mij is hij dan verschilbaar op EA Access.
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Volgens mij is het meer de kwestie 'vergeten ' op te halen. Maar jij en ik weten wel beter he :D
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  9. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Het ophalen heb ik de vrouw voor

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
     
  10. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    De chaos in de eerste bocht is op te lossen door een warm-up lap in te stellen, zoals in het echt.
    Zie hier rond 2.15:

    Rond 17 min zie je ook al echt rubber strepen op de curbs, je zou dan ook al meer grip moeten kunnen voelen doordat er meer rubber op de baan ligt.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2017
    Korkss vindt dit leuk.
  11. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ga deze eens op de pc halen. Gevoel dat ik dan nog meer pracht en praal op mijn scherm krijg te zien :D
     
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Wat @Beltoni zegt, ook ik maak mij er niet zo druk om Verder. Ik heb genoten van deel 1 pcars 2 zal niet anders zijn.
    En mijn meest favo track, long beach, zit er in.. kan voor mij al niet meer stuk..
    Mijn playseat en wheel staan al klaar voor het grijpen. :D
     
  13. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    Ik wacht denk ik nog even af wat jullie ervan vinden. Mijn grootste zorg is of het fijn stuurt met controller.

    Het zou beter sturen dan deel 1. Maar beter als minder kut , of beter in de zin van net zo goed als FM of GT. Ik hoor het graag van jullie :)
     
  14. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Zit een beetje YT en streams te kijken. Ziet er veelbelovend uit. Weer pluspuntje gevonden, je mag je kwalificatie afmaken als de timer is afgelopen :D
     
    Kimi NL en hillss vinden dit leuk.
  15. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik hoop dat de alle cupraces niet verplicht worden zonder assists. Veel te leuk om tussen de big boys te kunnen rijden en af te kijken. Zere neus, maar zonder traction control is het een no go voor mij.
     
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Was bij AC irritant.. Als je zo'n kwalifificeerder had die z'n laatste rondje niet afmaakte en op de baan bleef wachten..
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Hebt nog geen meter gereden!! Misschien valt 't wel reuze mee! :)
     
  18. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Hier gaat een extra timer lopen, dus iedereen kan zijn ronde afmaken maar er zit een limiet aan. Voor Long Beach was het 90 seconden extra met de IndyCar.
     
  19. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Gewoon assists op real. Het is vooral gewoon wennen en de auto's zonder assists zijn er ook voor gemaakt. Behalve de oude Lotus F1 wagens, dat is gewoon gekkenwerk.

    Nieuw spel is de ideale manier om er mee te beginnen. Laatst ook zonder ABS gereden na een tijd niet geracet te hebben en dat ging ook bijzonder goed.
     
  20. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Al zo vaak geprobeerd zonder abs en tcs te rijden, maar helaas geen verbetering. Ook simpelweg te weinig tijd om daar veel op te oefenen. Uiteraard zal ik het weer gaan proberen, maar just saying, hopelijk zijn het niet alleen cupraces met verplicht real of alles uit.
     

Deel Deze Pagina