Ik zou graag vooraf voor de toekomst willen weten of de cupraces op zondagavond of woensdagavond verreden gaan worden. Dit ivm rooster werk. M.a.w. zondagavond of woensdagavond vrij houden
GameMania heeft inruil actie 160 euro korting op One x bij inruilen Xb1 1Tb en 140 euro bij inruil Xb1 500Gb. Playstation het zelfde Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Zag het, begin nu wel te twijfelen aangezien mijn Xbox regelmatig kuren heeft. https://www.gamemania.nl/info/inruilactiexboxonex
Ik wou de One X eerst ook halen maar heb de centen niet voor een 4k tv, dus heb ik mezelf maar een One S gehaald Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Je hebt nog wel voordeel van je One X tov One S in minder laadtijd en minder tearing (tenminste dat is de verwachting) ook zonder 4K scherm. Vind 140 euro voor mijn One nog best een schappelijke prijs dus ga er zeker over nadenken.
Heb ik nu ook.. Via bol gekocht voor 218 met forza Horizon 3 er bij (2x code voor full game in doos dus 1 verkocht) .. Oude xb1 aan zoontje gegeven en fh3 er op voor hem en wat lego games Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
12 uur toch?? Of wordt dat 1 uur voor ons en bedoelen ze in store 12 uur uk tijd Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Ik ga er ook vroeg in vanacht. Heb een lang weekend voor de boeg dus ga vrijdagochtend wel beginnen met de game.
Had je misschien toch niet beter een One X kunnen halen met het oog op de toekomst? Of een beetje doorsparen? 4k tv's zijn er voor een paar honderd euro in een niet al te grote maat. Oké misschien niet met alle toeters en bellen zoals HDR, maar toch.
Ik wacht nog wel ff.. Tv die ik heb gaat nog wel aantal jaren mee, en bij 4k tv is Lag latency ook belangrijk en die zijn het best op de wat duurdere tv's.. Dan maar lekker "ouderwets" full HD Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Blij dat ik met de aankoop van mijn TV al rekening had gehouden met de OneX. Omruilen doe ik mijn One niet. Voor 140,- wil ik hem niet missen. Is er een manier om eenvoudig alles over te nemen qua data/games etc als je wisselt van console?
Al je data zit in de cloud toch? Dus als je je gamertag erop zet kun je al je games weer downloaden (met savedata lijkt me).
Yup, gewoon inloggen met je XBL en naar mijn games en apps gaan. Vanuit daar kan je je games weer simpel installeren en save games staan in de cloud. Kan alleen wel zo zijn als je dan een game voor het eerst opstart dat het syncen van de game wat tijd kan kosten.