Tunen wordt je makkelijker gemaakt met de race engineer. Hoe diet een voorstel op jouw vraag en je setup wordt aangepast
Kon je in pc1 eigenlijk saved replays sharen? Heb net een offline event gedaan en de replay opgeslagen. Wilde deze eigenlijk voor jullie als slaapmutsje nog online zetten. Maar kan geen share button vinden. Omschrijving in één woord to dusver. Heerlijke game! ;-)
Jammer dat het weer zo'n gedoe is om een multiplayer session te joinen. Dat moeten ze echt fixen. Nu overigens prima vermaakt met singleplayer, maar wel jammer dit.
Krijg de game vandaag binnen. Hoef gelukkig maar een halve dag te werken, dus kan vanmiddag mooi even spelen.
Voor mij wordt het in iedergeval weer met abs aan rijden.. Heb totaal geen gevoel in het remmen in deze game, en zodra ik me rem al maar aan raak dan blokkeren me wielen al. Verder ziet de game goed uit voor wat ik nu heb gezien.. Als de kids op school zijn maar eens goed aan klooien met de game Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Net even geprobeerd met de controller. Het is ouderwets op eieren rijden. Kont schiet weer zonder aankondiging je neus voorbij. Vanavond nog maar eens kijken. Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Ik laat deze maar aan me voorbijschieten. De meningen over de besturing met controller gaan echte alle kanten op in diverse reviews. De ene zegt dat het vele malen beter is dan PC1, maargoed.. wat zegt dat aangezien PC1 met controller waardeloos was. De ander zegt dat het nog steeds geen doen is met controller... Nee, zonder demo ga ik deze game niet zonder meer kopen voor de console met GT Sport en FM 7 in aantocht.
Abs kun je evt ook op low zetten in plaats van off or high. En voor het overstuurprobleem met controller kun je eens informeren bij je race engineer in de game.
Daluk nog ff een nieuwe batterij pack voor me controller halen. Me eigen heeft het na 3 jaar opgegeven. Daarna maar weer verder met racen Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Heb de game vannacht ook even geprobeerd. Ik dacht laat ik beginnen met een "custom race" met een GT3 op de ring GP circuit. Maar de auto vloog alle kanten op en vooral als je wat harder reed. Zonder dat ik de controller naar links of recht stuurde Daarna een uur bezig geweest met verschillende settings van de controller, maar kreeg het niet voor elkaar. De driving assist had ik op authentic staan. Het wilde maar niet lukken, voelde wel wat verschil maar het was heel vreemd allemaal, ook omdat ik daarvoor ook nog even PC1 gespeeld had. Zelfs nog even een andere controller gepakt omdat ik dacht dat het daar aan lag, maar het mocht niet baten. Ik was er al helemaal klaar mee op dat moment Toen dacht ik laat ik eens "private testing" weer de GT3 op ringGP en...... hij rijdt gewoon goed.ik had de settings van de controller weer terug gezet op default en nog steeds reed het lekker. Daarna nog wel even een paar deadzones gewijzigd en racen maar!! Maar ik denk dat er iets niet helemaal goed is met die "custom race" modus, dus ik zou daar maar niet mee beginnen!!