[Multi] Project Cars 2

Discussie in 'Games' gestart door Kimi NL, 8 feb 2017.

1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    PC2 met Season Pass en 'alles' is voor (omgerekend) ongeveer 55EUR in de Zuid Afrikaanse store te vinden. Hebben meerdere mensen van hier daar gekocht, en het werkt vooralsnog als een trein!

Die baby-Ginetta op Cadwell Park vond ik heel leuk!

Zumpelvelder, Kimi NL en Yi-Long vinden dit leuk.
  2. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Iemand enig idee hoe je tijd sneller laat lopen in de pitbox tijdens practice en/of qualy? Als ik skip to end doe, gaan de ai tijden echt nergens meer over....

3. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Had ik ook vanochtend. Zat ook al in deel 1. @Kimi NL had het meeste gevoel bij de touringcars, de astra Mercedes en BMW 320 tc. Dus dat zou mijn voorkeur zijn

4. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
  5. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Na maandenlang relatief sceptisch te zijn geweest en nu een marathonsessie achter de rug te hebben gehad (blijkbaar heb ik al 10 uur op de teller :whistle:), moet ik nu toch wel zeggen: het overtreft bijna al mijn verwachtingen.

Het rijdt wat mij betreft al veel beter dan deel 1 en veel belangrijker: je kan eindelijk close racen. Het is ook gewoon leuk om vlak achter iemand te rijden, in deel 1 zat ik toch vaak stressvol te sturen, want één foute beweging en het was gelijk klaar. Nu kan je nog een fout maken en met een snelle reactie het corrigeren, dat maakt het gewoon leuker, realistischer en het zorgt voor veel meer spannende races.

Ik ben ook verbaasd over hoe soepel het loopt, eigenlijk totaal geen framedrops gehad. Menu's en opties zijn ook prima, hoewel ik wel het tuning scherm uit deel 1 beter vond. Rolling starts zijn wel een drama, en kan veel te makkelijk misbruik van gemaakt worden. Maar over het algemeen ben ik positief verrast. :)

Neemt niet weg dat er nog wel een paar bugs inzitten die er écht uit moeten. Het penaltysysteem werkt niet echt lekker, en het is echt bullshit dat je niet mid-session kan joinen in private sessies. Aan de andere kant, het lost wel het lagspike probleem op. :confused:

B Tender en Dave 130R vinden dit leuk.
  6. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik ga voor de bimmert

7. LapjeNL70

LapjeNL70 Active Member

Leuk Bevonden:
    120
    Eerste Patch is al binnen.

Patch 1.1.2.0 - Multiplayer fix

23 SEPTEMBER - LEVIATHAN

We're rolling out Patch 1.1.2.0, to fix the problems we've been having with joining multiplayer lobbies.
    Lobbies between versions are incompatible, so if there's a mixture of pre- and post-patch participants in a lobby, the multiplayer session will never start. Please be sure to patch your game to the latest version as soon as possible, and help spread the word to your pals. See the Project CARS

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

B Tender en Rossi46 vinden dit leuk.
  8. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ook maar de standard edition besteld via YGZ voor 49,99€

9. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou ik moet zeggen dat het mij toch weer tegenvalt. Op het officiële PC forum vliegen de bugs en narigheid weer om de oren. Ik vind de GFX ook echt een stuk minder dan met PC1. Erg veel AA issues.
    Ook bij het FFB gedeelte is gewoon veel minder in te stellen en ben ik dan ook zeker nog niet tevreden hoe het nu aanvoelt.
    Zal nog wat verder moeten tweaken en testen maar vooralsnog ben ik niet heel erg onder de indruk.
    Ik had echt verwacht dat ze het deze keer beter zouden aanpakken.
    Ik lees ook dat de console versies niet getest zijn. Iig niet door hen zelf maar uitbesteed. Dat is te merken aan het aantal ontevreden posts op het PC forum.

LapjeNL70 vindt dit leuk.
  10. LapjeNL70

LapjeNL70 Active Member

Leuk Bevonden:
    120
    Het is inderdaad weer een compleet bug festijn. En dat voor een game van 90 euro. Echt triest.

11. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    90 euro, waar haal je dat vandaan?? Verder kan ik me ook niet in je samenvatting vinden, en sluit ik me veel meer aan bij Racerblades samenvatting.

Racerblade01 vindt dit leuk.
  12. DutchOwnage

DutchOwnage Active Member

Leuk Bevonden:
    168
    Ik sluit me ook meer aan bij de samenvatting van Racerblade. Wat betreft de aa moet ik Poffer wél gelijk geven, dat was behoorlijk slikken. Dat het dus maar gauw 7 november mag worden:).

Voor de rest ben ik positief verrast dat ik aardig kon meekomen met mijn controller. Ik rij wel met ABS en TCC op low, geforceerd. Anders wordt het een ander verhaal met een controller.

13. LapjeNL70

LapjeNL70 Active Member

Leuk Bevonden:
    120
    Dat kost de game op de pc. Ik weet dat bij jullie meer de nadruk ligt op het online racen maar bij mij is dat fifty-fifty. Ik heb offline meerdere custom races gedaan op verschillende banen en klassen. Bij de start joekelen ze vol in je achterklep. Was geht durch den kopf eines Manta fahrer? Der heckspoiler. En bij de eerste bocht knalt bijna iedereen op elkaar. Dat is nog erger dan met noobs online racen. Dus elke race wordt verpest. Het gaat hier wel om een "race sim" hè. Als ik binnen zo'n studio verantwoordelijk zou zijn ging dit er niet uit voor een Final release. Ik snap wel dat ze dat kunnen fixen maar dan nog. En ik heb nog veel meer dingen gezien waarvan ik denk hoe is dit mogelijk. Ik wil het spel niet afkraken want er zitten ook goede dingen in. Ik constateer slechts een geef mijn mening hierover. Excuses!

14. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik rij nu in career op AI skill 85 en Agressivity 70 en ik ervaar werkelijk 0 problemen met de AI. Ik neig er zelfs naar de agressiviteit nog te verhogen, want ze zijn juist te voorspelbaar vind ik, maakt het verdedigen te makkelijk. Het is wel heel flauw dat je de tijd niet kan versnellen in qualifying sessies, maar so be it.

Enneh, op Steam is de game gewoon €59,99. Dat je alle DLC er gelijk bij hebt gekocht is natuurlijk geheel je eigen keuze.

15. LapjeNL70

LapjeNL70 Active Member

Leuk Bevonden:
    120
    Hoe kun je in Gods naam een game uitbrengen met zo'n beroerde AI. Dat slaat echt helemaal nergens op. Dat is ook niet iets wat opvalt met testen. De eerste bocht is echt standaard feest. I
    Nou dan zal er wel verschil zitten in de Xbox versie en die op de pc. Helaas kun je via de pc niet goedkoop in ZA kopen. :mad:. Of misschien dat het meer in de custom races zit dan. Ik zal de career ook eens gaan proberen. Ik heb AI ook op 85 staan en agressie heb ik zowel hoog en laag geprobeerd. Maar ik heb niet het idee dat dat veel uitmaakt.

16. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    :D

17. LapjeNL70

LapjeNL70 Active Member

Leuk Bevonden:
    120
    De betere versie van The Fast and the Furious zeg maar.

Was geht einem Mantafahrer durch den Kopf, der mit 120 Sachen gegen eine Betonmauer fährt? - Der Heckspoiler. Kan zo het stukje niet vinden.

Rossi46 vindt dit leuk.
  18. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Vandaag een stukkie gecruised in de GTR, was lekker weer dus het gas kon er flink op zonder al teveel rond te spinnen :) PS, 700+ pk.

Geluid in PCARS 2 komt goed overeen :) Zeker omdat deze een open uitlaat heeft.

Laatst bewerkt: 23 sep 2017
    Pyoonexk en B Tender vinden dit leuk.
  19. Dave 130R

Dave 130R Active Member

Leuk Bevonden:
    133
    Dan woon jij vlak bij mij aan de foto te zien (vliegveld Seppe), ik heb jou dan ook regelmatig zien blazen tussen Oud Gastel en Borchwerf.

20. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Als die gtr van jou is wil graven vast wel een keertje ruilen met zijn lotus

Deel Deze Pagina