Ja, dat zou lekker zijn. Er zijn games die tegen de 100GB aanzitten, dus je kan makkelijk in totaal meerdere TB's aan data erop hebben staan. Daarom zit er ook een systeem bij de One X die de data transfert mits beide consoles binnen hetzelfde netwerk verbonden zijn. En dat zou veel sneller moeten zijn dan alles opnieuw downloaden natuurlijk. Of je zet alles op een externe HD en wisselt kabeltjes natuurlijk, nog makkelijker.
Dat laatste is wat ik aan het doen ben. Alles waarvan ik denk dat ik het nog ga spelen op de One X ben ik aan het verplaatsen naar m'n externe HDD.
Alles gaat makkelijk via de cloud inderdaad. Ideaal als je bij een maat op de bank onder je eigen GT inlogt op Rocket League bijvoorbeeld en gelijk de beschikking hebt over je eigen wagens. Daarom ga ik de originele One ook niet inruilen. Die gaat mooi naar de slaapkamer. Alles wat je op de One X gedaan hebt kun je boven weer mee verder
Die BMW hebben we in PC1 nota bene twee keer achter elkaar gebruikt als cup auto Het maakt mij op zich niet zo heel veel uit, maar het lijkt mij gaaf om een Porsche cup te doen. Of in de Cayman GT4, of in de 911 GT3.
Voor de Opel heb je helaas DLC nodig, gisteren met Dave getest. Het is niet meer zoals vorig jaar, zonder DLC word je gewoon uit de lobby gekicked.
Het hoeft toch ook niet een enkele auto te zijn? Lijkt mij juist leuk om een hele klasse te doen, bijvoorbeeld die TC's. En als je de DLC niet hebt, kan je gewoon de Renault of Mercedes kiezen.
Heb me gisteren ook prima vermaakt met PC2 maar ik had er ook geen torenhoge verwachting van aangezien de historie van Slightly Mad. @Kimi NL
Is dat verstandig? Dat idee hadden wij destijds ook met de Merc 190 DTM en de BMW M3 E30 DTM. Tot we er achter kwamen dat de Merc simpelweg de snelste was.
Mij maakt het opzich vrij weinig uit, als het maar gezellig is Verder heb ik zelf wel moeite met wennen, heb ABS nu op low staan en TC helemaal uit en lijntje gewoon uit, maar het is duidelijk geen AC. Veel aan het zoeken naar de goeie lijnen en veel verkeerd om komen te staan verder vermaak ik me tot nu toe wel met deze game Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Voor aanstaande zondag: - testen of je bij default setup wel naar regenbanden kunt wisselen als het gedurende de race nat wordt (middels het 'onboard' menu tijdens het rijden) - Spielberg zit toch ook in PC2? Dat ook ff testen. Baan leent zich volgens mij voor close racing. Zit nu DTM te kijken en het is een leuke race om te kijken. - goed testen of een rollende start goed uit te voeren valt. De kritiek van @Racerblade01 is terecht, het lijkt erg makkelijk te zijn om vanuit het achterveld een aanloopje te nemen