PCARS "The Welcome Back" - Cup

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Kimi NL, 5 jul 2017.

1. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Je kan tijdens de rollende start als leider ook eerst vertragen en een aanloop nemen zodat je op volle snelheid over finishlijn gaat en dus niet zo'n sitting duck bent

2. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Kan niet, leider moet altijd onder de 120 km/u blijven.

3. Dave 130R

Dave 130R Active Member

Leuk Bevonden:
    133
    Gisteren was weer super gezellig gasten, me prima vermaakt!!

4. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Zo ver ik weet is vanavond om 20:00u afgesproken. Ik zal er denk ik al wat eerder zijn :)

5. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Ik ben er ook bij vanavond en ook al wel eerder online

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

6. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Hoop dattik beetje fris en fruitig ben vanavond. Pijn in mn harses.

Ennieweej, die flip van de Clio achter heeft iets weg van een Noord-Koreaan die lift off geeft aan een raket.

7. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Die Caterham... Wat een heerlijk wagentje is dat <3

Geweldig om door de bochten te glijden, altijd met controle. Zou voor mij een fantastische eerste cup car zijn maar hoorde, zoals altijd, ook een hoop gezeik.

Zolang we de eerste cup niet met GT3 of LMP beginnen ben ik al gelukkig!!

Kimi NL en GoldPwnageNL vinden dit leuk.
  8. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Raupuna is nu geen DLC track meer :cool:

9. GoldPwnageNL

GoldPwnageNL Always go for gold!

Leuk Bevonden:
    383
    Voor de mensen die niet weten hoe het level systeem werkt:

Your rating is made up out of two parts, your safety rating, which is the letter, for example S, the highest possible safety rating. To improve your safety rating you have to drive clean, put no incident miles in and so on.

The second part of your license is your driver strength, presented as a number. It decreases and increases depending on how well you do in racings, where you finish and so on.

So if your rating is for example S250, you are a great driver safety wise but you're the slowest person on earth.

If your rating is U4790, you are bloody quick but ram everything on your way.

10. GoldPwnageNL

Leuk Bevonden:
    383
    Erg leuk de foto modus!

Kimi NL, B Tender, Beltoni en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik ben het wel met @Dave 130R eens dat er af en toe behoorlijk geprutst werd. Volgende keer even wat rustiger aan doen bij de start vooral, het is belachelijk dat we bijna geen cleane start hebben gehad vandaag.

Ik vind het ook een beetje idioot dat ik dit blijkbaar moet zeggen, maar: elkaar er expres afbeuken is natuurlijk sowieso een no-go, en dan ben ik er ook snel klaar mee. Misschien moet ik de volgende keer maar die ranking aanzetten, dan gaan sommigen misschien naar zichzelf kijken als hun clean driving-score naar beneden gaat.

B Tender vindt dit leuk.
  12. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Is er nou eigenlijk al definitief een wagen gekozen, dag en datum voor de nieuwe cup?

13. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117

Die rating kan sowieso aan toch? Het was wel weer heel erg duwen en trekken voor de eerste bocht. Jammer dat het nog te vaak fout gaat. Damage aan en van je fouten leren!! Het is jammer dat het slachtoffer er ook last van heeft maar misschien doen mensen dan wel voorzichtig...

Classic voorbeeld van te vroeg de overwinning vieren door @B Tender. :lol:

Nam wel erg veel risico zie ik nu, mis hem maar net en de schade stond hier nog aan. Had eenvoudig een wieltje af kunnen vallen

B Tender en ColdzeroNL vinden dit leuk.
  14. GoldPwnageNL

Leuk Bevonden:
    383
    Ik moet toe geven dat ik deze avond niet heel clean had gereden. Zeker toen ik mijn drift bandjes er onder had haha.

Maar soms en vooral bij een start kan het erg miss gaan omdat het erg druk is. Bij de laatste race tikte iemand mij een Dave er per ongeluk van af. Tja niemand doet dat expres en kon er ook niet boos om worden. Racen blijft racen en fouten worden gemaakt. Maar mijn race was wel afgelopen.

15. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Bij die laatste race ging het mis omdat ik die BMW had. Dankzij de achterwielaandrijving was ik veel sneller weg dan de mensen voor me, en dat zorgde voor extra gedrang. Ik had niet specifiek iemand aangetikt ofzo, maar op een gegeven moment was het 3, 4 man dik en kwamen er wat zijkanten tegen elkaar aan waardoor het mis ging.

Raar avondje wel. In de ene auto had ik prima pace, in de andere kon ik de kop (of eigenlijk, @Racerblade01) totaal niet bijhouden. Met name in dat Formule Renaultje kwam ik zwaar tekort. Meestal weet ik wel waar ik het laat liggen, maar gisteravond had ik niet echt een idee...

GoldPwnageNL vindt dit leuk.
  16. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik heb uberhaupt de snelheid nog niet gevonden in PCars2.
    Vind het niet erg hoor, maar ik merk dat ik wel een beetje roestig ben geworden in de verstreken tijd.

17. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Bij mij waren de resultaten ook wisselend. Merk dat ik echt moet wennen aan de verschillende auto's. Na kwartiertje kwali en daarna de race heb ik ze een beetje onder controle, helaas stapten we dan al over naar een nieuwe bak...

18. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    @Beltoni je hebt de snelte tijd staan op Watkins Glen, zag ik tijdens mijn carriere.

19. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Om nog maar wat verder uit te breiden op het rankingsysteem.. Het werkt dus zo:

The Safety Ranks system is as follows: U (lowest, and also the starting point), F, E, D, C, B, A, S (highest).
    This strength number ranges from the lowest at 100, up to 5,000 as the highest, with the player’s starting strength set to 1,800. (volgens mij 1500, maar goed, dit staat op de website)

Er zit dus wel wat logica in die letters als je doorhebt dat U voor unranked staat. :lol:

Laatst bewerkt: 25 sep 2017
    B Tender vindt dit leuk.
  20. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ben al F :) en 1487 :p

B Tender vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina