1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Pro Evolution Soccer 2018

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

  1. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Thanks! Denk dat dat wel gaat lukken.
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ga morgen de demo van PES weer eens proberen. Altijd PES gespeeld en toch benieuwd hoe het tegenwoordig aanvoelt.
     
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik hen toch wel weer veel plezier met deze PES hoor. Tuurlijk niet alles is perfect, maar goed bij welke game wel.

    Wel is het zo dat ik niet meer jaarlijks de game ga kopen. Aangezien ik geen grote veranderingen verwacht. Sla ik volgend jaar maar is een keer over.
     
  4. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Ik vind het ook prima. Nog even met Han wat setting geprobeerd (wel erg kort) maar speelde prima
     
    Niels_x360 vindt dit leuk.
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, @rubenpol007, daar moet nog even een vervolg op komen :)
    @hully , ik heb je een berichtje gestuurd, zie je conversaties :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2017
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Mijn primaire ergernissen met deze PES (demo) zijn slechte AI (vooral verdedigend), geen fouls/vrije trappen, en wisselvallige keepers.
    De issues had ik NIET met 2017.

    Zowel die keepers alswel die vrije trappen zat al in 2016, was weg in 17, dus gewoon kut dat het nu terug is.
     
  7. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
     
  8. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Vraagje kan je nu in de master League pre season spelen? Ik kan het nergens vinden namelijk
     
  9. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    Jazeker na je eerste seizoen kun je kiezen of je mee wilt doen aan een soort van cup voor kampioenen beetje t zelfde als dat ze altijd doen in Amerika dan speel je 4wedstrijden geloof ik
     
  10. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Overtredingen krijg ik toch wel geregeld tegen, heeft volgens mij ook voor een deel met je eigen speelstijl te maken. Helaas alleen niet al te vaak op bruikbare plekken, dus mooie vrije trappen zul je haast niet erin kunnen schieten tegen de CPU.
    Alleen de kaart keuzes van de scheids kloppen werkelijk nooit, direct rood pakken lijkt haast onmogelijk, hoe smerig de overtreding soms ook is. Doorgebroken spelers, te laat en vol van achteren word tot dusverre steeds met geel afgedaan. o_O (eigenlijk zouden ze minimaal drie verschillende scheidsrechters moeten programmeren, een die super streng is, een ander die veel door de vingers ziet etc., en dit dan afwisselen)

    Wisselvallige keepers vallen trouwens in het niet als je ziet wat voor fouten de verdedigers geregeld maken... :lol:
    In mijn twee laatst gespeelde potjes afgelopen vrijdag maarliefst drie (!) eigen doelpunten tegen gekregen op wel heel knullige wijze. Dat plotsklaps veranderen van looplijn is soms echt te bizar voor woorden, stukje humor dat wel, maar het kan ook wel snel tot ergernis gaan lijden omdat het volledig buiten jou controle om gebeurd.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Goed zo man. Dit waren al bijna drie volwaardige zinnen. Inhoudelijk stel je echt helemaal niks voor. Je stoot vaak niet meer dan 6 woorden uit in je posts, en dan oordelen over een ander. Ik sla je om je oren met feiten die niet overeenkomen met die nonsens die je praat over mij en vervolgens kom je niet verder dan `ha ha toch erin trappen...mijn mening blijft dat jij stomme meningen hebt over pes2018`

    Wauw.... Klasbak.... Goede onderbouwing man!
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Rustaaaaaaaaaaaaaaaag! Ouwe relbeer.
     
  13. T-hond

    T-hond Rampage = Fanboy

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    23
    @Cyrax @Rampage

    Kunnen jullie FIFA-fanboys aub stoppen met PES 2018 afkraken met jullie slecht onderbouwde meningen?

    PES 2018 is gewoon de bom. Deal with it. Niemand heeft behoefte aan jullie gezeur over licenties en aardappelsoep.
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    EDIT
    Waarom tag je mij? Geloof dat ik hier al een poosje niets meer heb geplaatst.
    Ik hoef toch niet te bewijzen dat PES2018 een kut game is? Dat doen de verkoopcijfers wel.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2017
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik weet dat dit geen datingsite is, maar ik heb toch het gevoel dat we e.e.a. met elkaar gemeen hebben. Daarbij krijg ik zoveel aandacht van jou, dat ik eigenlijk wel zeker weet dat jij mij ook wel ziet zitten.

    Als je dus interesse hebt in een ervaren oudere man die zeer langdradig is en overal de tijd voor neemt (en dan bedoel ik overal kanjer ;)), dan kun je me bereiken op Lammebertus69@live.com

    Hopelijk hoor ik snel van je,

    Liefs,
    Onzeker leeuwtje
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  16. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Het is wel heel naïef om te veronderstellen dat verkoopcijfers iets zeggen over de kwaliteit van een product.
     
    Danny-DH en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Want?

    Als de kwaliteit van PES elk jaar van niveau was dan had de game, net als FIFA, genoeg verkocht. Dat is nu niet zo. Elk jaar neemt het (dacht ik?) af. Best zorgwekkend.
    Vaak zie je dat mensen een PES kopen omdat het vertrouwd aanvoelt en de stap naar FIFA niet genomen word vanwege "fanboyism" of "nostalgie".

    Ieder z'n ding hoor. Geniet je van PES? Lekker doen! Heb de game zelf gespeeld .. het opzetten van aanvallen is gevarieerd, maar vind het t.o.v FIFA een hoop tekort komen.
     
  18. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Wow. Ik denk laat ik weer eens kijken of mensen nog iets interessants hebben gepost over PES. Zie ik dat ik 2 a 3 pagina's te lezen heb :).
    En dan ga je lezen...... En dan denk je weer LAAT MAAR!

    Ik heb gelijk het domein www.fanboyfight.nl geregistreerd en zal daar een forum aanmaken voor jullie.....
     
    rubenpol007 en Cyrax vinden dit leuk.
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ach welnee, het gaat helemaal niet om fanboys of inhoudelijk om PES 2018. Er is ook helemaal geen ruzie, er is juist heel veel liefde. Maar niet iedereen kan dat even goed onder woorden brengen. T-hond is verliefd en hully, tja, daar krijgen we subsidie voor laten we maar zeggen.

    Inhoudelijk zijn er een aantal posts die best interessant zijn m.b.t. PES 2018. Let niet op hully, T-hond en consorten, die hebben nog helemaal niets inhoudelijks over PES 2018 gemeld, dus dat moet je maar negeren. Zumpelvelder en Han hebben goeie posts over PES 2018, de moeite waard om te lezen.
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Bericht van Evo Web :)
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina