Had deze titel ook op het oog door zijn opvallende uitstraling. Gameplay is echter niet voor iedereen. Toch interessant.
Heb hem gekocht gisteren en even gespeeld. De vibe muziek etc is erg tof. Hij is alleen best wel pittig, tot de baas lukte me het allemaal wel. Maar hij whoopte me ass wel hard, en ik speel op normaal je heb nog 2 moeilijkheids graden hoger.
Nice, Nice, volgens mij is Ruiner best wel een hardcore game. Weinig ademruimte in de moeilijkheidsgraad als ik het zo lees.
Ik zie dat de game aardig hoge scores krijgt, maar is me allemaal wel iets te 'donker'. Ik vind geweld en bloed etc allemaal prima, maar het moet allemaal wel een beetje kleurrijk en vrolijk blijven...
Dat wel, maar de rest vind ik allemaal zo fucking dark. Ik heb gewoon weinig met van dat soort hoofdpersonen die uit de moord-fantasie van een 14 jarige puber lijken te komen.
PS+ Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (PS4) Amnesia: Collection (PS4) RIGS: Mechanised Combat League (PS Plus Bonus – PSVR Required) That’s You (PS Plus Bonus – PlayLink) Monster Jam Battlegrounds (PS3 ) Hustle Kings (PS3 ) Hue (PS Vita & PS4) Sky Force Anniversary (PS Vita & PS4)
Jammer dat Hustle Kings niet voor PS4 is. MGS5 is geweldig, maar geen Japanse stemmen, dus had de Japanse versie al gekocht...
Zijn er nog een paar die een rating hebben gehad: ESRB rates Grand Theft Auto: Liberty City Stories and Vice City Stories, Max Payne 2, and Midnight Club 3 for PS4