1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Pro Evolution Soccer 2018

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

  1. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Haha ik dacht dat ik de enige was die dit heeft gedaan.

    Vroeger hadden we echt teveel tijd over :)
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  2. proevo

    proevo Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    7
    Enkele matchen op legendary gespeeld in my club en niks verloren, platinum is binnen.
     
  3. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Netjes! En tevens ook wel indrukwekkend.
    Heb zelf nog geen pot gewonnen tegen de 'Legendary CPU' en zie dat ook niet snel gebeuren via 'vriendschappelijke wedstrijden'. MyClub speel ik niet...
     
  4. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Netjes hoor. Sommige mensen wil ik volgens mij online niet tegenkomen ;)
     
  5. proevo

    proevo Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    7
    Zo goed ben ik nie ze, het moet ook wat meezitten natuurlijk, op superstar al een paar keer zwaar verloren omdat de cpu met Ronaldo of Bale sterker is.
     
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ben online gaan spelen maar sommige spelen echt gay.

    4-2-1-3 waarbij 2 VM en voor 2 SS. Echt puur counter en alles met steekballen! Heeft niks met echt voetbal te maken
     
  7. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik begrijp wat je bedoeld haha speel je niet steeds tegen Real enzo?
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Nee dat valt wel mee. Zit ook pas in div 11 dus het is nog redelijk gevarieerd! Kom ook nog wel teams tegen die normaal spelen.

    Had alleen 1 zo'n gast waarbij ik bij zn statistieken keek voor de wedstrijd. 30 doelpunten gemaakt waarvan 28 uit een steekbal! Als ik dat voortaan zie gooi ik alles om en ga heel verdedigend spelen.
     
  9. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Na wederom een reeks van tegendoelpunten puur door falende en vooral ongewillige verdedigers begint mij toch echt de moed in de schoenen te zakken.
    Eerste 'alt-F4' rage-quit is in ieder geval al een feit. :lol:

    Ben ik dan echt zo slecht? Alleen dan wel vreemd dat ik dit nog nooit zo heb ervaren in voorgaande delen van PES...

    Toen dus PES 2017 geinstalleerd en die game gaan spelen...
    En wat denk je, bijna alle negatieve punten van PES 2018 zijn nagenoeg niet aanwezig in dat deel. :eek:
    Spelers selecteren gaat veel fijner, overgang van AI naar manual-controls vele malen soepeler, geen vreemde oncontroleerbare looplijnen en ga maar zo door. Dit resulteerde ook direct in veel leukere en dynamischere wedstrijden die tevens meer voldoening geven. (zelfde settings, zelfde teams)
    Verdedigers kunnen ook in gebogen lijnen richting de bal lopen, terwijl in PES 2018 verdedigers alleen maar 'immer gerade aus' in hun hoofd hebben en al helemaal niet anticiperen op plots balverlies.

    Voor de beeldvorming hier een paar mooie GIF-jes die precies aantonen wat ik telkens bedoel of probeer duidelijk te maken:
    Credits hiervoor gaan naar het forum van PESfan.com.

    [​IMG]
    Speler is zich totaal niet bewust van waar de bal is, loopt er gewoon blindelings aan voorbij..

    [​IMG]
    Wel controle over de speler, maar geen respons op vervolg input. Speler loopt dus weer zielloos voorbij aan de bal.


    [​IMG]
    Verdediger blijft stug doorlopen en lijkt vast te zitten op rails, hem tijdig selecteren is vooralsnog onmogelijk.

    Op dit twitter account ook nog enkele mooie voorbeelden wat er momenteel allemaal schort aan de game: https://twitter.com/matthewp256

    Konami zal toch echt met een hele degelijke patch moeten gaan komen, anders ben ik bang dat PES 2018 snel in het archief zal verdwijnen. Enkel door meer overtredingen en betere player-switch controls toe te voegen zullen ze er niet komen.
     
    Daz vindt dit leuk.
  10. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik ga van t weekend ff online testen denk ik als ik ooit iets anders als ML kan spelen xd


    ehhh hello beautiful xd

    [​IMG]
     
    Nol vindt dit leuk.
  11. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Iemand hier die toevallig een goeie OF heeft voor de Bundesliga?
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, PesUniverse zal er wel mee bezig zijn, want ze hebben er al eentje, maar daar ontbreken de attributen nog aan.
     
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Heeft iemand de OF van PES Universe toevallig en wil hij die delen? Anders download ik die van PES World. Die is gratis, maar wsch iets mindere kwaliteit.
     
  14. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Kijk eens op pesworld. Die hebben ook veel option files en gratis
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Hier is een andere goede:
    https://www.evo-web.co.uk/threads/wehk-option-file-for-pes2018-ps4-pc.77863/
    Ik raad je wel aan om in geval van Mediafire een adblocker zoals uBlock te installeren want er zit nogal eens virus en malware-rotzooi tussen.
    Daarmee voorkom je die. Ik heb wat dat betreft op Evo-Web deze goede adviezen gehad.

    De option files van bovenstaande link zijn echter van prima kwaliteit.
     
  16. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Hoe zit het eigenlijk met die Option Files wanneer de eerste update volgt, blijven dan wel alle wijzigingen en toevoegingen behouden?

    Speel nu overigens met een van de eerste OF's die hier gepost werd, meer dan tevreden over, meer eigenlijk ook niet nodig. :thumbs:
    (ofja, stiekem mis ik wel nog Bayern)
     
  17. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Ja blijven behouden, hebben jullie update gezien van nieuwe gezichten? Zag er gelikt uit hoor, Kluivert etc
     
  18. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Netjes hoor...

     
  19. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Wanneer komt dit uit?

    Ik snap niet dat ze dit niet gelijk in de game zetten..
     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik vind het wel netjes, dat ze op een later tijdstip nog de moeite nemen om dit bij te werken. Ik zie dit in overige voetbalgames niet zo snel gebeuren. Op 05/10 staat er een patch gepland. Ik weet niet of hier ook al de nieuwe face data bij zit. Partnership met Milan en Inter is ook netjes, dus daar kunnen we ik nog 3D updates van verwachten :)
     

Deel Deze Pagina