1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mrt 2017.

?

Welke class ga jij als eerst aanmaken?

  1. Hunter

    37,8%
  2. Titan

    32,4%
  3. Warlock

    29,7%
  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Zowel nightfall als de raid nog niet gedaan. Dus als mensen die hetzelfde hebben een keer zin hebben. PSN P_OtH
    Warlock van lvl 282 en een titan van iets van 270+.
    Ben bezig om met een hunter door de story te gaan, ironisch genoeg had ik die overgehouden voor FWC... :mad:
     
  2. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Net 20 geworden en eindelijk die klote sparrow gehad. Grootste nadeel van t spel dat je dat ding pas zo laat krijgt:mad:
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tijd rekken heet dat.
     
    Zifnap, Maddmonkey, Rampage en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Light 230+ nu. Volgens een quest van Zavala ben ik nu klaar voor NF, maar game zelf geeft 240 light aan en daar zit ik ongeveer 8 punten onder. Ik wil graag een keer NF proberen, maar weet nu even niet wat ik moet zijn. Is het nu 230 of 240??? Als het 230 is, zou ik dan binnenkort eens met mensen, van clan of zoiets, kunnen afspreken? Mijn gamertag is Menorius op de Xbox One.
     
  5. Femmmke

    Femmmke Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    2
    Een nightfall lukt wel met 230+ light. Volgens mij is die van deze week ook niet zo heel moeilijk.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ok bedankt. Denk wel dat ik nog even doorga met strikes tot 240, dan ben je helemaal zeker. Als de moeilijkheidsgraad per week verschilt, kunnen die pak en beet 7 extra light levels geen kwaad. Ben er dit keer ook liever op voorbereid. Had er in Destiny I ook een hekel aan als ik dik boven het vereiste zat en er dan zo iemand tussen kwam die er niet klaar voor was.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Patch Notes Preview
    Image Link

    Next Tuesday, October 3, we are deploying Hotfix 1.0.3.1. It contains some fixes for issues some players are experiencing. Here is a preview of some of the changes you can expect to see when you download the update next week.

    • Fixed an issue in which players could lose access to the Veteran’s Transmat Effect by deleting characters

    • Fixed an issue in which clan engrams would grant Trials of the Nine and raid rewards at only 10 Power

    • Fixed an issue in which progress for the Exotic Quest Step "His Highness's Seal" was not incrementing properly
      • Quest progress will still increment by 1, but the Quest Step now only requires 10 Seals to be collected
    • Fixed an issue in which raid milestones would not show for some players after the weekly reset (This didn’t affect any raid rewards)

    • Fixed issues in which players could enter a state where they are continuously killed or unable to resurrect if encounter complete and failure events occurred simultaneously
    If you’re still experiencing an issue not listed in the fixes above, check the list of known issues we are still investigating. If it’s not included, let us know. There will be more updates in the future. Destiny is always evolving.
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Lol, dus volgende week heb ik de shotgun dus klaar al met mijn 28 punten? Wat dom zeg :+ 10... dat is serieus 1 run en vervolgens de eerste encounter weer (ik neem aan dat deur nog steeds als 1 punt telt)
     
  9. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Vorige week werd er geklaagd dat er nog geen fix was. Nu is er een fix, is ie weer te makkelijk :+ je hebt de moeite er toch al inzitten?
     
    CrazY vindt dit leuk.
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Vraagje aan jullie Destiny beesten. Ik heb nu: Nameless Midnight / Sunshot, Maar ik kreeg gister een Coldheart ( trace rifle ) van 303. Zal ik die bewaren op 303 of infuse in Origin Story? Autorifle?
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Mwa, 13 keer de Raid doen is en beetje overdreven. Zeker gezien je niets meer kan krijgen op één char na completion :+

    Weer maintenance. Onvoorstelbaar hoevaak de servers offline gehaald worden om iets te doen. Ik krijg alleen na elke fix het idee dat het NOG slechter werkt als daarvoor?
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    @Maddmonkey : Fixed an issue in which clan engrams would grant Trials of the Nine and raid rewards at only 10 Power.

    Dat zal tijd worden. Meerdere vette rewards al gehad en ik kon die shit ook nog eens niet infusen. Bedankt voor de notes kerel.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Er zit nogal wat tussen 13,5 keer en 1 right?

    Ik heb verder prima het recht om dingen niet te mogen. Gisteren zijn er weer eens 9 raid Keys verdwenen. Deze game is gewoon nog fucking buggy ondanks het feit dat het Barebones is, maar oh wee als ik daar wat over zeg hoor, want dan krijg ik hier vast weer commentaar over..

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  14. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Beter kritisch als alles hosanna hoor maar ik had het idee dat je het te grindy vond.
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ah joh, geen nood man! Komt weer maintenance aan! :D

    Hadden jullie tijdens de Raid trouwens last van lag/framedrops?
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    237 nu en gebruik tijdelijk 2 auto wapens. De secundaire daarvan, Momolon of zoiets, is echt een heerlijk ding. Heb de perks zo ingesteld dat ik er ook heel stabiel en met met goede handling mee kan schieten. Ding doet op deze manier best wat DPS.

    Mijn primary auto wapen vervang ik nog wel weer voor een scout rifle, maar die scout rifle die ik had was gewoon kut. Iemand een tip voor een goede scout rifle en waar te krijgen??? Hoop overigens dat ik die auto rifle ook een keer voor mijn main slot krijg, want geef meestal de voorkeur aan mijn primairy wapen. Alleen als ik zonder munitie zit wissel ik, of als ik bij de boss ben.

    Bijna 240 en dan spreken we een keer af @Maddmonkey . Mag je me om 0.00 nog even testen in de NF. :+
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2017
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Yep en ook party chat die even kut deed tijdens een run voor Calus. Daarnaast al 3 dagen achter elkaar dat honden je zien zonder dat ze naar je kijken, honden in spawn, de 'no revive, blijf maar lekker op de grond liggen' bug en zo kan ik nog wel even doorgaan.

    Dat moet je zelf weten. Coldheart is goed voor Calus, Origin Story is een prima kinetic auto.
    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    - Calus die na één plaat geen damage meer pakt > IMMUNE? Hoezo?
    - Barriere's in de Shadow Realm die niet spawnen ondanks dat de Psion kapot is
    - Barriere's die actief blijven staan ondanks dat mensen buiten op de juiste pijlen hebben geschoten.
    - Timer van de "orb" die niet gereset word ondanks het pakken hiervan.
    - XBL Party Chat die ineens volledig stil valt en niet meer werkt (ideaal voor call outs!)
    - Psions die al vuren voordat ze uberhaupt spawnen

    ... en ga zo maar even verder.


    Heerlijke game met de nodige problemen ... nog steeds.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2017
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Broski's. Colheart infuse in origin story of in uriels gift of andere opties? Of behouden?
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Gewoon lekker behouden. Tenzij je heel graag een hoger level wapen wil hebben. Cold Heart is leuk ... maar neemt wel 'n Exotic Slot in beslag.
     

Deel Deze Pagina