weet iemand of mediamarkt Rotterdam centrum een nachtopening doet? Bij sommige doen ze dat namelijk voor Fifa 18 en de SNES mini
Daar issie dan. @BFR Elke oplader die je thuis hebt liggen is prima. Heb nu mijn iPhone oplader gebruikt.
Even een crosspost ik verloot een Snes mini: http://forum.xboxworld.nl/threads/verloting-snes-mini.179386/#post-5486912
Ik heb er twee over. 90 euro + verzendkosten en je mag 'm hebben voor degene die er nog een zoeken. PM maar.
Ik ben echt hooked aan dit apparaatje. Dacht dat ik ‘m na een paar uurtjes weer zat zou zijn, maar ik zit non stop Mario en Zelda te doen. Morgen SF2 eens proberen! (Nooit een SNES gehad vroeger)
Die van mij ligt nog steeds bij de buren... Mag toch hopen dat ze niet op vakantie zijn, want dan mag Intertoys mooi voor een oplossing zorgen. :')
Super Metroid is echt Nice. Nooit eerder gespeeld maar is vet. Maar fuck wall jumping, moeilijkste game ooit om te walljumpen. Ben wel naar boven gekomen bij die irritante Etecoons of hoe ze ook heten.
Grootste tegenvallers; Fzero en....Mario Kart. Je wordt echt scheel van die games op een groot scherm..... Voor de rest is het genieten met Mario World (de memmories!!) en Zelda, die ik nu echt eens uit ga spelen (was blijkbaar verder gekomen vroeger dan ik dacht...) Secret of Mana bewaar ik voor een regenachtig weekend zodat ik me daar vol op kan storten, maar daar misschien nog wel het meeste zin in (nooit gespeeld).
Megaman X, DK Country en Super Mario World vergeet ik direct de oudere graphics, MK was inderdaad schrikken. Zelda heb ik ook op de Wii en WIIU dus niet vreselijk haast met die. Secret of Mana was vroeger ook top.
Met Zelda begonnen en natuurlijk Star Fox, om deel 2 te kunnen spelen... Vroeger deel 1 drie keer in de rondte uitgespeeld en was nu echt een amateur, alles mis. Nu eerst maar Zelda uitspelen, dan Secret of Mana en FF3 Pareltje hoor, deze machine.