1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Pro Evolution Soccer 2018

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

  1. proevo

    proevo Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    7
    Is eigenlijk altijd gratis geweest, mail naar die mannen en je kreeg het.
     
  2. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Doet ie bij jullie ook zo lang om een online match te vinden? (Xbox)
     
  3. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Dat ervaren meer mensen zo,ik heb zelf nog niet online gespeeld
     
  4. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Jammer. Ik heb fifa en pes en ik speel nooit offline, dus dan is het wel irritant dat die servers zo gaar zijn. Met fifa heb ik er geen last van
     
  5. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Denk dat de servers nog niet eens zo direct het probleem zijn nu, denk eerder een te kleine 'playerbase' waarvan maar een bepaald percentage daadwerkelijk online speelt. Ik zelf speel bijvoorbeeld voor zeker 90% van de tijd offline, is maar zelden dat ik een ingeving krijg en online wil gaan spelen.

    Mijn online ervaring op de PC is overigens ook zo dat ik best wel een tijdje zat te wachten op een tegenstander. Kunt dan wel 5 verschillende type verbindingen kiezen maar dit maakte vooralsnog weinig verschil. Maar de verbindingen tijdens de wedstrijden waren nagenoeg wel allemaal goed tot uitstekend. En dat is een waardevol gegeven waar ik graag even voor wacht. :thumbs:

    Heb wel het idee/gevoel dat de online spelers in PES een stuk serieuzer zijn dan de gemiddelde tegenstander in FIFA. Bij FIFA stuit je toch geregeld op van die half tamme gasten waardoor je het liefst direct weer de match verlaat... (daarom hou ik ook niet zo van random 1vs1 via internet)
     
  6. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32

    Ik snap niet dat jullie offline spelen. Ik vind daar echt niks aan. Je speelt tegen een geprogrammeerd team. Je kan ze niet flashen met een trucje bijvoorbeeld, omdat ze weten wat je gaat doen. En als je eenmaal het hoogste niveau verslaat is er geen uitdaging meer.
     
  7. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ik vind nog altijd voldoende uitdaging in de offline gameplay, Superstar win je echt niet zo maar en Legendary is helemaal gekkenwerk als je ook nog eens kiest voor een minder elftal dan je tegenstander. Online speel je sowieso veel te vaak tegen of met dezelfde teams. Met trucjes kun je zeker nog wel de CPU het bos in sturen, moet ze alleen echt op het perfecte moment inzetten.

    Offline potjes kun je ook lekker snel achter elkaar spelen en hebben geen onnodig oponthoud voor het wisselen van spelers of aanpassen van tactieken. Heerlijk om even snel twee of drie potjes PES binnen het tijdsbestek van één online pot te kunnen spelen, met teams helemaal naar jou wens. :) (enige games die ik echt online speel zijn Battlefield en Rocket League)

    Footie's komen echter nog steeds het best tot hun recht thuis op de bank met vrienden, onder het genot van een biertje. :thumbs:
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Of met een glaasje chocomel :+
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  9. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Idd. Met vrienden is het beste. Alleen wij slaan de bier over en drinken cola ;)
     
  10. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Debier
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat leuk dat vrouwen tegenwoordig ook footies spelen.
     
    Dranx vindt dit leuk.
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Over 2018 kan ik niks zeggen (afgezien van de brakke demo), maar 2017 speel ik met zeer veel plezier offline tegen de CPU. Niets mis mee, verschillende teams spelen verschillend, en is nog niet gaan vervelen bij mij. Natuurlijk is tegen je beste vriend naast je op de bank nog net iets leuker, maar online ga ik geen moeite in steken.
     
  13. T-hond

    T-hond Rampage = Fanboy

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    23
    Mooi he. Dat is een rechtstreeks gevolg van het EK vrouwenvoetbal.:)

    @Rampage
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Cola met Dyonko's kan ook toch?
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    En wat voor toegevoegde waarde heeft mijn tag in jou post?
    Of is het nog lastig te verkroppen dat ik PES2018 een kut game vind?
     
    Cyrax vindt dit leuk.
  16. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Jongens als ik met pes divisies online speel en ik wil mijn basisteam op mijn manier hebben, hoe save ik dit, zodat ik niet telkens mijn opstelling hoef te doen voor de wedstrijd?
     
  17. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    als je je opstellingscherm hebt,helemaal rechts staat een mapje daar kun je je basisopstelling opslaan.
     
  18. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Morgen komt de update uit met nieuwe gezichten waaronder Kluivertje
     
  19. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Wederom een informatieve video over het verdedigen in PES 2018:



    Een genot om die speler de game te zien spelen, ook een perfect voorbeeld hoe uitdagend en leuk offline gameplay kan zijn in PES! :D
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2017
  20. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Thanks
     

Deel Deze Pagina