1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 18 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 23 sep 2017.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Verwachten jullie dat de prijs van IF Aranguiz (gekregen in openingspack op webapp) nog gaat stijgen of dalen? Laagste BIN is 25.000 nu.
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Bij mij ging die er ook niet in, ging strak op de lat.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat laat mijn vraag waar ik mijn Xbox One clips terug kan vinden nog onbeantwoord. Ik wil hem uploaden zodat ik hem kan laten zien. En hoe post je zo clipje met zo'n thumbnail hier op het forum? Ik doe meestal alleen de link, maar zou ook fijn zijn als ik het op zo'n zelfde manier kon doen als met YouTube filmpjes.
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik gebruik xboxdvr.com. Alles wat je upload naar Live is daar ook terug te vinden.
    Verder kun je alles terug vinden als je in het midden in je menu staat, dan de twee kleine vierkantjes klikken op je controller.

    Nu even klaar met vragen beantwoorden.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Vidal van München uit een pakketje. Glimmend goud, had hem vannacht voor 200K kunnen verkopen, maar ik denk: Niet te gek met die buy out, dus voor minimaal 12,5K online gezet, buy out op 100K. Die was dus echt weg voordat ik de kans kreeg te reageren en dat om 1:15 vannacht. Had hem dus beter voor 200K online kunnen laten staan, de maximale buy out in dit geval. Zonde, maar heb nu nog wel ruim 50K over van hem om mijn selectie verder te versterken. Gewoon even 87 overall ook, best lekker en positie CVM, weet niet of dat ook zijn positie in het echt is. :+
     
  6. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    Haha je moet echt nog veel leren man,je kon gewoon op de transferlijst zijn laagste nu kopen prijs opzoeken en dan had jij hetzelfde gedaan
     
  7. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    Mensen hier nog tips?Ga nu voor het eerst deze FIFA al mn coins in mijn team steken en heb iets meer dan 1miljoen maar weer niet waar ik moet beginnen Met wingers?2 Spitsen? En welke spelers zijn dit jaar erg goed enzovoort
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Klopt helemaal. Daarom had ik ook de maximale nu kopen prijs van 200K moeten vragen. Verder dan dat kon ik niet gaan, dus ik had nu nog 150K kunnen hebben ipv van 52K ongeveer. Ik zal er op letten als er weer speciale pakketten online komen.
     
  9. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26

    Als je een goede speler hebt in een pakket dan zoek je gewoon de laagste buy now prijs. Dan doe je ook die prijs, of er iets onder of boven.

    Lijkt me op zich aardig logisch ;)
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ga er ook wel beter op letten, want van dit type speler en kaart staan er toch nooit meer dan 3 pagina's online. Los van het feit dat ik beter had moeten kijken, denk ik wel dat ik hem ook snel voor 200K kwijt had kunnen raken, de maximale prijs die ik voor de speler kon vragen. Hij was echt weg voor ik er erg in had en dat om 1.15 vannacht, dus het zegt inderdaad genoeg over de veel te lage prijs die ik vroeg.
     
  11. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Ja dat is wel verstandig idd. Maakt niet uit welk tijdstip. Als je m iets onder de laagste buy now prijs zet ben je m altijd zo kwijt :)
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Er is iig iemand gelukkig geworden met een Vidal voor 100k :+
     
    Reckuuza en Bidle vinden dit leuk.
  13. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    En als je twijfelt gewoon hier vragen wat je het beste kunt doen.

    Ha die Arno, heb je een nieuw account aangemaakt hier? Ik vond je manier van posten al bekend voorkomen, maar nu weet ik het zeker!
     
    Reckuuza, Feesterd en Yellow 13 vinden dit leuk.
  14. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    Haha ja dat klopt,was mn wachtwoord vergeten en mn ouwe emailadres klopte niet meer vandaar.Is dat positief dat je me herkent van mijn posts:+
     
  15. Feesterd

    Feesterd Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    5
    Denk niet dat dat positief is Arno ;). Meer mensen problemen met de companion app(PlayStation 4)? Kan namelijk geen transfers doen... Moet meer Fifa 18 spelen op de console...
     
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Het is makkelijker om even te zoeken naar de speler en dan telkens de max. prijs aan te passen.
    Sowieso een handige manier om bijv. ook goed te kunnen inkopen.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Helemaal gelijk, maar zowel FIFA als PES hebben echt een gruwelijk vervelende hoeveelheid menu's en instellingen. Ik doe dat ook wel, maar af en toe verlies ik best mijn geduld.

    Heb nu mijn basis elf compleet, teamgeest van 100 en voornamelijk spelers van Dortmund en München. München met name in de verdediging, Dortmund voornamelijk in een aanval. Ze komen samen op het middenveld. Totale beoordeling is 4,5* met een score van 82. Ik ben tevreden.

    Ik laat FUT even rusten voor ik verder werk aan mijn wissels en reserves, anders word ik nog eens te impulsief en dat wil ik niet. Het gaat hoe dan ook lastig worden om mijn wissels en reserves aan te vullen met spelers van genoemde clubs, want wil wel graag zeldzaam gouden. Aan de andere kant wil ik bepaald niet teveel geld steken in pakketjes, echt krankzinnig dat je ook gewoon 12K punten in game kan kopen voor 99,99. Dikke doei!

    Straks maar even carrière doen, altijd al leuk gevonden. The Journey laat ik denk ik zitten en als ik CR een beetje zat ben ga ik wel weer verder met FUT.
     
  18. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Geen spaties tussen zinnen en vragen of iemand een opstelling voor je kan maken. De combinatie deed het hem. Ik ben verder geen taalpolitie hoor, maar op de een of andere manier onthou ik dat soort dingetjes altijd. Ligt aan mij. :thumbs:
     
    Korkss vindt dit leuk.
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Salah OTW, Coutinho en Bakayoko uit pack gekregen :D
     
    Bidle vindt dit leuk.
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Uit 1 pack?!
     

Deel Deze Pagina