Wat dat betreft is het wel knap, met de huidige fighting-stage is Dragon Ball echt volledig gereduceerd tot zijn kern, knokken, schreeuwen, levelen, knokken.
Op Namek had je nog de Nameklui die soms langs kwamen, op aarde de mensen daar enzovoort. Nu is het niks meer dan alleen arena met wat rotsblokken. Wat ook vaag is trouwens, want de arena was ooit vlak. Volgend seizoen van DB is ook al gelekt, nog minimalistischer: https://media.giphy.com/media/jSXkVsYaQxw6k/200.gif
De arena is natuurlijk nu helemaal naar de tyfus he, vandaar die rotsen. Moet zeggen dat de huidige arc me ook geen fuck boeit. Ik mis echt de dreiging oid. Fights zijn ook maar allemaal mweh. Goku vs Jiren ziet er eindelijk weer goed uit, dus hopelijk wordt dat een beetje dope.
Toen de goden er als test op los gingen zag je hier en daar wat rotsblokken verschijnen. Nu zijn sommige stukken veranderd in de Franse Alpen. Van dalen zo diep als de bergen hoog zijn zie je dan weer niks. Dat de dreiging mist komt imo grotendeels door deze anonieme stage. Daarnaast is er ook geen dreiging van dood gaan (bijna niet). Behalve als een universum verdwijnt, maar dat is ook niet echt spannend.
Sowieso overleeft iedereen alles, want het einde van Z schijnt zich na Super af te spelen. De stage schijnt verder ook zeer groot te zijn, hoewel dat er niet vanaf te zien is.
Die laatste twee eps.....voor het eerst in een hele hele lange tijd dat er weer wat oude DB(Z) gevoelens terug kwamen. Goku ging los
Zit het weer te kijken nu, gisteravond vond ik het gewoon oke. Maar nu, damn. Beerus zijn stress, Goku die back komt, muziek, animatie, fights, Zenotjes faces, Whis hyped as fuck, stress en ongeloof van Gods en Beerus, uitleg Whis, laatste fight. Damn son.
True, maar de rek is er wel beetje uit hoor. Base SSJ SSJ2 SSJ3 SSJGod SSJBlue Ultra Instinct Super (?) Ultra Instinct
Voor DBZ had je ook al allerlei powerups. Zolang ze het brengen als de laatste twee eps vind ik het dikke prima. En de rek is er niet uit, hij moet Zen-Oh nog verslaan
vindt die jiren wel echt tof gedaan hoor, ben benieuwd hoe het toernooi verder gaat. ik vindt alleen die saiyens van universe 6 nogal lame die mochten van mij wel al eruit zijn maar die gaan denk ik dus nog wel een belangrijke rol spelen nu hit weg is.