PlayStation 4-update laat vrienden online toernooien organiseren De PlayStation 4 krijgt een update waarna spelers in teamverband e-sporttoernooien laat organiseren, met teams tot 100 leden. Sony heeft de vijfde grote software-update voor de PlayStation 4 dinsdagmiddag uitgebracht. Met de toernooifunctie kunnen spelers zich in teams met maximaal 100 leden opgeven voor toernooien in geselecteerde games. De functie valt onder het Events-tab. Spelers kunnen zich bij maximaal 60 teams tegelijk voegen. De functie houdt zelf de verschillende rondes bij, en laat steeds zien welke spelers door zijn naar de volgende ronde. In eerste instantie werkt de toernooi-functie alleen met de games Uncharted 4 en Mantis Burn Racing, met later ondersteuning voor meer titels. Functies voor gezinnen Ook biedt update 5.00 meer functies voor gezinnen met jonge kinderen. Zo kunnen ouders per account de leeftijdsinstellingen aanpassen, en zo zorgen dat kinderen geen games spelen die boven hun leeftijdsgrens vallen. Daarnaast kunnen toegestane apps en online toegang per account worden geregeld. De instellingen kunnen door ouders ook op eennieuwe site worden aangepast. Iedereen volgen Waar het tot nu toe nodig was om vrienden te worden met andere gebruikers om te zien wat zij spelen, is dat vanaf de nieuwe update niet meer nodig. Zo kunnen spelers volgens Sony bijvoorbeeld gamers volgen die erg goed zijn in een bepaalde game. Twitch-gebruikers met een PlayStation 4 Pro kunnen voortaan in 1080p-resolutie en met 60 beeldjes per seconde hun games uitzenden.
Yep, comics vroeger gelezen (heb ze nog steeds.....goede reden om nog eens te lezen!). Ook de voornaamste reden dat ik de game gekocht heb, gelukkig is het een goede game geworden. (nog niet gespeeld, dit weekend vol erin)
Comics destijds gelezen, maar verhaal was destijds niet afgemaakt (Joe de slome tekenaar dropte het een beetje ...), en wat nog kutter was, was dat de NLse uitgever compleet stopte, waardoor je meerdere series had die nooit verder zijn gegaan na de eerste 5-6 comics. (Danger Girl, Crimson, Battle Chasers)
Ik heb erover gelezen inderdaad. Zou niks voor mij zijn, zomaar een "stop" middenin een serie. Verhaallijn in de game staat overigens los van de comics.
Zelfde tekenaar als die van Darksiders toevallig? Lijkt veel op elkaar, vooral op die thumbnail van Zifnap
Ziet er heel leuk uit eigenlijk. Heeft het spel ook een doel/verhaallijn, of is het gewoon random graven zoals Terraria dat heel lang was?
Die heb ik nooit gespeeld, maar de opzet van de game ziet er tof uit! Zie net dat je The Stick Of Truth er bij krijgt als je hem in de pre-order haalt.
Klopt, ik twijfel zelf om die game te pre-orderen. Eerste nooit gespeeld en dan heb je gelijk twee games in één.
Dat heb ik dus ook. Vind South Park erg vet. Maar 2 SP games is een beetje too much Had liever die 1e voor €15-€20 willen proberen. En als die bevalt kun je The Fractured But Whole altijd nog kopen als de prijs daalt. Maar die verkopen ze niet los. Denk dat het uiteindelijk wel zal gebeuren (zie MW1 Remastered).
Frontier Developments wanted to capture the themes of Jurassic Park, and as such, have three different ongoing mission contracts: Entertainment, Security, and Science. Each of these contracts come from characters who want different things from the park, and while you can work for all three and achieve balance, you can also choose to allocate your resources to one singular playstyle. Entertainment is all about embracing the dream of John Hammond, and is all about achieving a sense of wonder in the park. Security is risk/reward system all about making the most dangerous dinosaurs possible, and containing them appropriately. Finally, science is nature: understanding the dinosaurs as they were, and letting life find a way. Managing the park is marked with unique challenges: dinosaurs can get sick, they can breakout, and they can kill one another. You are left managing a living breathing ecosystem that constantly evolves as you play. Many environmental factors come into play: each island offers a unique ecosystem, and much like Jurassic Park, factors such as dangerous storms can threaten the park and offer fun gameplay challenges.