1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 18

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 5 jun 2017.

  1. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Vind het wel vreemd dat Nouri nog gewoon tegenover je op het veld staat alsof er niks is gebeurd.
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
  3. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Hansa Rostock! Niet per se heel boeiend, maar ik wilde graag die derde divisie proberen! Jij dan?
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Dat van Nouri vind ik wel mooi gedaan. Ziet hij er dan in de game ook een beetje uit zoals de Nouri die we kennen, of heeft EA daar verder weinig moeite in gestopt?
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Weinig moeite in gestopt.
     
  6. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Een hotseknots geklungel aanval naar een zeer puike afronding :)

     
    Mallakai en Bidle vinden dit leuk.
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Hebben jullie ook vaak dat het spel een speler niet wisselt. Soms gebeurt het dan pas na de rust, terwijl er tig momenten zijn. Heb het nu al een paar keer gehad.
     
  8. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Speelt lekker. Passing misschien iets te assisted. De AI kan nauwelijks onderscheppen. Ook op legendarisch.

    Niveau van de AI is erg wisselend. Soms (veel) te makkelijk, soms bijna onrealistisch.
     
  9. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Mensen al bezig geweest met proclub? Beste metamorfose gehad zeg damn. :thumbs:
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heb als het goed is een mooie vrije trap opgenomen met Ronaldo, uit de opening van FIFA 18. Waar kan ik dat op de Xbox One terug vinden, want moet hem namelijk nog uploaden?

    En hoe kan ik dan zoals @apoc eerder deed op deze pagina een filmpje posten? De vrije trap waar ik het over had ging er best lekker in, sinds FIFA 15 de eerste die er direct inging, dus zou dit graag willen weten.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Gaat die er niet standaard in? :+
     
    DulleNL, Reckuuza, Santino en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik speel altijd op alternatief, dus mijn vrije trap met Ronaldo vs Atletico was opeens een keurige voorzet naar niemandsland om de controls nog op klassiek stonden :D
     
  13. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik nog niet. Wat dan?
     
  14. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Mwah vind ik wel meevallen. Je kunt nu drie spelerstypen instellen en de wedstrijdlobby ziet er anders uit. Goede verbeteringen, maar voor de rest nog allemaal hetzelfde.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Shirtjes met clubs is drama. Stel je hebt een rood tenue, je zoekt naar tegenstander en komt in een match tegen een club met ook een rood tenue. Al drie keer gebeurd, fuck die shit. Laat gewoon shirtjes vooraf kiezen allebei....
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Als ik te hard op (B) of (X) druk denk ik niet :+, maar heb eerlijk waar nooit geweten wat jij nu zegt. Laatste FIFA games voor mij waren 14 en 15 en die heb ik nauwelijks gespeeld.

    Nu ik er over nadenk: Het vrije trappen systeem, alsmede ook de penalty's en corners hebben ze wel beter gedaan sinds ik de laatste keer een FIFA game speelde. Het mag van mij alleen wel een stuk minder gevoelig, want t.o.v. hoe de veldspelers lopen met instellingen op 50%, lijkt de cursor voor bijvoorbeeld het nemen van een corner echt mega druk heen en weer te bewegen.

    Aangezien de spelers vaak als stijve stokken blijven staan, vond ik dat een tikkeltje aan de onrealistische kant. Met penalty's heb ik zoals altijd de meeste moeite, maar daar zit wel verbetering in, de manier waarop je ze neemt.

    Het enige wat ze van mij mogen doen bij penalty's, corners en vrije trappen: De cursor om te richten een stuk minder gevoelig heen en weer laten bewegen en de cursor om te richten wat duidelijker inkleuren. Ik zie hem wel, ondanks mijn bril, maar door de kleur van het veld is het lastig kijken soms. Misschien repareren ze dit nog wel.

    Game heb ik verder nog weinig klagen over, alleen de stroperige manier van spelen misschien, maar daar moet ik mijn mond over houden als ik de instellingen op 50% laat staan. Ik denk al die balkjes in de toekomst maar eens op 100% zetten, dan krijg je misschien Premier League tempo. :+
     
  17. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Dan heb je galactik football.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Is het zo erg? :lol:

    75% ongeveer dan? :+
     
  19. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
  20. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Alexknl vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina