Niet helemaal hetzelfde probleem gehad (bij mij ging de xbox uit elke keer dat ik forza startte en is digitaal) maar wat bij mij hielp was een andere game starten van de HD, dan vanuit de sidebar/quick menu Forza starten.
Ook allemaal al gedaan hard reset ga zo maar door offline van internet schijnt het wel gewoon te werken disc versie maar die is onzin dit probleem ligt niet bij ons maar bij xbox en turn10 is geloof ik al vanaf gisteren avond aan de gang te bizar voor worden....
Wat ik zo op twitter heb gelezen ligt het probleem bij turn10 en ms idd.. Volgens Turn10 was het 3 uur geleden al opgelost, maar er komen nog steeds klachten binnen dat het niet werkt. Ze zijn er dus wel druk mee bezig
Dit mag en kan gewoon niet simpel... leuk dat ze ermee bezig zijn maar gewoon zeer zeer slecht dit.... had al te twijfels bij deel 7 maar ik zit heel dicht tegen terug brengen aan en alsnog voor project cars te gaan
Zodra je de xbox aan hebt en bent ingelogd probeer je eerst de game zo te starten.. Lukt dat niet dan ga je naar instellingen>netwerk>go offline.. Wacht 30 sec en klik dan weer ga online.. Dan moet de game het weer doen.. Werkte bij mij wel Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Ik was in de veronderstelling dat indien je voor PC2 zou gaan, je een enigszins vergelijkbare game zou verwachten tov Forza 7. Dit is in mijn ogen totaal niet het geval. Excuses als ik het verkeerd gëinterpreteerd zou hebben.
Nee in dacht opzicht zeker niet 2 totaal verschillende racegames. Project is simulatie forza is semi simulatie.
Kan wel via een omweg (ik speel nu gewoon) .. Zal nu wel een aangename feature zijn dan Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Ik had het eerder al gevraagd, maar toen was de vraag verpakt in een berichtje met te veel andere vragen. Nu los. Voor wie met een controller rijdt: rijd je op Steering-Simulation of Steering-Normal? Ik ben gewend aan Simulation, zojuist op Normal gereden en dan voelt de besturing veel stroperiger. Ben benieuwd!
Dat is meer een constatering van jezelf, geen vraag ;-) Ennieweej, ik sta op normal. Heerlijke besturing zoals die ook in fm5 was. Fm6 vond ik ruk sturen. Forza rijd ik met controller. Lekker makkelijk corrigeren bij spinnen
Wazig! Als ik free play wil doen tegen ai met dezelfde auto als mijn keuze, krijg ik 0 ai op de grid. Is ook niet meer te verhogen. Bug?