Same here helaas. Maar ik ben wel benieuwd. Als ze de boel niet safe spelen zoals TFA wel deed, dan is dat al heel wat.
Ach, EP 9 word weer door J.J. gedaan. Kun je in elk geval weer een zonnebril op. TFA was wel tof, maar ook niet mega bijzonder en had zelf echt niets met dat vadertje moedertje gebeuren. Bad Guy deed me ook niet zoveel. Voelde zwaar standaard aan, maar de film als geheel vond ik prima om naar te kijken. Mocht ook wel, heb 27 euro uitgegeven aan de Blu Ray.
Meh. The Force Awakens deed het prima. Tja, rehash van A New Hope maar who gives a fuck? Misschien even naar die walgelijke prequels kijken ... dan valt TFA echt mee. Precies de juiste dosis "oud" met een lading "nieuw". The Last Jedi ziet er leuk uit ... maar ben bang dat het teveel afwijkt van de "core".
Dit was voor mij het enige echte probleem met TFA. Die nieuwe deathstar was zó overpowered dat het gewoon lame werd. "Kennen jullie dat veschrikkelijke wapen nog? Deze is tien keer zo groot en kan van miljoen keer zo ver schieten!!!" Zap. Zonde, want de uitvoering van TFA was superb. Nee. Maar ik ben nu begonnen aan Star Trek Discovery op Netflix en ben hoopvol.
Het is ook jammer dat je een boek/strip moet lezen over waarom Starkiller Base werd gemaakt. The First Order zijn eigenlijk gewoon de extremisten in het Star Wars universum. Opvolgers van The Empire ... maar meedogenloos. Alles kon beter. En dat bleek Alleen jammer dat ze dan wederom een bouwfoutje hebben ...
Lol deel 1 zwaar overrated, beste science fiction film ooit.. Zitten een hoop subtiele hints in het verhaal. Spoiler Er zijn bijvoorbeeld best veel aanwijzingen dat Deckard zelf een Replicant is. En dat zeg ik als Star Wars fan. Sowieso de hele sfeer in Blade Runner en de visuals voor een film uit 1982, ook super vooruitstrevende film technieken (lens flares, maquettes om al die futuristische gebouwen realistisch te maken etc.) voor die tijd.
De prequels zijn inderdaad echt te verschrikkelijk gewoon. Het acteerwerk is om te janken van sommige acteurs en het zijn fucking slechte films overall. Ik wil ze ook gewoon echt niet meer zien.