Eerst nog effe de comics een keer gelezen en gister dan inderdaad effe gespeeld. Lekkere game! Echte classic JRPG met een heerlijke look. Me like!
Jups ook weer even gepakt.. snap alleen niet dat ze de VR uit hebben gezet in deze demo.. onbegrijpelijk. Zullen er genoeg zijn die dit willen bekijken alvorens te kopen. Verder prima mee vermaakt vandaag.
lol wat een kut demo. Kon net eerst niet spelen omdat de servers er uit liggen. Kom er nu wel in maar nu is het spel binnen de eerste 10 minuten al 3x gecrashed waar van de laatste mijn hele PS4 liet vast lopen
Ik blijf een error krijgen bij GT sport, kan de demo niet eens downloaden, geen idee waarom want dat staat er niet bij.
De demo is neem ik aan nog niet grafisch geoptimaliseerd voor ps4 pro? Ik heb al wel wat ritjes gedaan en qua besturing rijdt het wel lekker. De incar sounds zijn prima maar in chase vind ik het extreem matig en vallen zelfs hele gedeeltes van het geluid weg. Reed bijvoorbeeld met die lexus en met chase cam wordt voor mijn idee gewoon steeds hetzelfde geluid bij iedere versnelling afgespeeld wat heel raar overkomt. Ergerde me er enorm aan en daarnaast valt in die cam bij het raken van de toerenbegrenzer het geluid gewoon weg. Grafisch is ok maar komt het niet echt over als een heel mooie game, iig niet voor ps4pro begrippen dus dat zal wellicht over een week op orde zijn? De filmpjes zijn wel adembenemend mooi maar gameplay leek me wat belangrijker .
Er zit wel pro enhance op hoor. Bijnde settings kun je dat aangeven. Ik vind de game er mooi uitzien maar de AI is zelfs op de hoogste stand nog een piece of the cake en rijd je binnen 2 ronden ver voorop. Verder een prima game maar van sim is geen sprake. Je rijdt met alle assist uit de AI zo zoek. De game is te gemakkelijk vind ik persoonlijk. Het rally rijden vind ik minder. Voelt allemaal niet echt lekker aan.. chase cam gebruik ik echt nooit. Dat is voor mij een no go. Dus cockpit cam is voor mij altijd de way en die doet het prima in deze game. Jammer dat je de FOV niet kunt aanpassen. Ik zat te twijfelen of ik hem zou kopen maar ik laat het toch voor wat het is. Ondanks de VR die er in zit. Ik houd het wel bij Pcars 2
Ik had de settings ook zo staan.... 4k en hdr maar ik vind het grafisch verre van overtuigend in game dus ik dacht wellicht wordt dat op release nog "echt" gemaakt.
Vandaag paar uurtjes South park gespeeld, deel 1 was een stuk sterker tot nu toe. De combat moet ik erg aan wennen, sommige texten zijn slecht leesbaar en het grijpt me allemaal wat minder. Wat vinden jullie?
Ik heb hem nog niet gespeeld. Ga ik honderd procent zeker doen maar zit vol in Divinity Original Sin 2 atm. Hoor juist dat de combat enorm verbeterd is tov deel één. Ben benieuwd Sent from my MI 5s using Tapatalk