Beide sturen zijn brushless en belt driven. Het enige verschil tussen de sturen is de pure krach en wat betere precisie.
De 2018 Indycars zien er een stuk beter uit dan nu het geval is. Zeker in de Honda kleuren smoelt het echt goed
Leuk raceweekend vanavond/nacht: 17:00 WeatherTech Petit Le Mans (10 uur Road Atlanta), tevens laatste race van seizoen. 2:00 1000km van Bathurst 7:00 GP van Japan 10:00 Super GT in Thailand Kan je allemaal achter elkaar kijken als je zin hebt.
http://www.dumpert.nl/mediabase/7260845/b787e9e6 WTF die gaat er hard af zeg.. Kan er niet echt medelijden mee hebben..
Edit. Stukje context. http://www.vkmag.com/magazine/audi_rs3_chauffeur_maakt_crash_op_belgische_circuit_de_chimay lijkt een stratencircuit te zijn?
Met motoren word er sowieso geracet, auto's weet ik niet. https://www.irrc.eu/14-circuits/circuit-de-chimay Zonde van de auto en goddelijke 5 cilinder maar de eigenaar/bestuurder is de auto toch niet waardig. Wat een debiel zeg, als je zo rijdt mag hij van mij wel wat oplopen hoor maar je ziet het vaak genoeg dat zulke figuren zonder ook maar iets aan verwondingen er vanaf komen.
Wel echt een extreem gevalletje 'meer gewicht in z'n rechter voet dan in z'n schedel' Ik snap nooit hoe mensen zonder kennis van wat er komen gaat, zo hard kunnen gaan. Beetje hetzelfde als die sukkels die rechtdoor schieten bij Adenauer Forst op de Nurburgring.
Dat is het nadeel van snelle, moderne auto's. Je voelt/hoort niet hoe hard het werkelijk gaat. Gaat ook veel te makkelijk. Bij 200km/h begint de voorkant van mijn Volvo te zoeken, het windgeruis begint toch echt te dreunen op die vierkante oppervlaktes en de benzinemeter gaat van standje: "Potente puber" naar "baby-boomer" per 20 hectometerpaaltjes.
Nahh. Niet mee eens. Moderne auto's zijn wel smooth as silk met 220+ op de klok, maar de weg wordt zó smal dan. Een kleine stuurbeweging en je bent 2 banen opgeschoven, en flauwe bochten worden serieuze knikken. Je voelt echt wel wanneer je tering hard gaat, ook al trilt je wagen niet meer uit elkaar zoals vroeger.
Het punt is dat deze dodo dat helemaal niet opgemerkt heeft. Die geeft gewoon gas. Net als op z'n Xbox. En @Kimi heeft zeker gelijk; je merkt het amper tegenwoordig. Tijdje terug zat ik met @Dave 130R op de Autobahn, beetje te V-max'en en hij wees mij er bij 200+ terecht op dat ik met beide handen aan het stuur moest zitten. Ik had het niet eens door. Je merkt gewoon amper dat je hard gaat (en dan rij ik in een Seat Leon, een Audi RS3 zal nog een stuk beter geïsoleerd zijn).
Het ligt er een beetje aan waar je rijdt. Op de Autobahn merk je het minder snel, maar zo'n 2 baans weg zoals het filmpje wordt echt heel smal. Geluid en trillingen zijn niet het enige wat snelheidsbeleving geeft. Een verkeersbord wat niet meer te lezen valt omdat je tantu hard gaat geeft wellicht ook een indicatie. Het is een ontzettend domme lul en de auto de schuld geven omdat 'ie zo goed geïsoleerd is vind ik onterecht. Ja, 200 in m'n Fiestaatje uit '94 was een stuk spannender dan 200 in een moderne RS, maar om nou te zeggen dat je het niet merkt...
230 (toch?) met tractor diesel power techniek jonguh, maar idd bij moderne auto's is de snelheids beleving veel minder dan met oudere barrels zoals die van mij. Met mijn oude Corsa GSi uit 98 leek het wel of hij uit elkaar rammelde met 200 (en voor @Kimi NL, ja ze vallen ook al uit elkaar met veel lagere snelheden).
Het kan gekker, ik hoorde dat BMW 140i rijders tegenwoordig hun deurrubbers moeten invetten omdat ze anders keihard kraken. Nu is het mij niet onbekend dat ene BMW minder mooi in elkaar steekt als een Audi of Mercedes, maar god wat moet je je genaaid voelen als je je 1 serie van 60k moet invetten