Waarom? Nu kunnen we rustig toeleven naar RDR2. 3 Verwacht 3 of 4 trailers, kunnen ze dus elk kwartaal een trailer uitbrengen. Worden we ook niet doodgegooid met trailers net als Mafia 3 heeft gedaan.
Ik hoop wel echt dat ie op de PC komt. Al is Rockstar natuurlijk nooit snel geweest met PC versies. Van Red Dead Redemption is zelfs niet eens een PC versie verschenen. Maar GTA Online is wel echt een mega succes, zeker op de PC (puur giswerk dit), dus het lijkt me dat er wel een PC versie komt toch? Ik hoop het wel, want ik heb geen console meer, maar heb juist geïnvesteerd in een gaming PC.
Mja 'mega succes'. 5 miljoen verkopen tegen 50 op de consoles RDR kwam nooit en GTA 2 jaar later pas. Dus... Wishful thinking denk.
Stream de epische westernklassieker Red Dead Redemption direct met PlayStation™Now. Het legendarische avontuur van Rockstar Games neemt je mee op een zoektocht door het Wilde Westen om de fouten uit je verleden recht te zetten. Deze superhit, bekroond en geliefd bij fans, is nu beschikbaar om te streamen op je PS4™ en Windows®-pc. Had een email van Sony waar het instond.
Gisteren aangekomen in Meghico! Echt vet, dat je je paard op stapt en Jose Gonzalez begint te spelen Verder ben ik vooral verbaasd waarom ik deze game eerder niet zo vet vond. Volgens mij was ik toendertijd ergens afgehaakt halverwege Mexico. Maar nu zit ik er helemaal in. Echt een fantastische game, de voice acting is echt fenomenaal en de muziek, wow. Sowieso wel tof om een oude console aan te sluiten en wat backlog weg te werken
Ik had toentertijd tijdens dit stuk de game even op pauze gezet want de telefoon ging of iets dergelijks. Toen ik weer verder ging spelen was de muziek weg.. Hele sfeer weg! Janken.
Nu de laatste missie in Mexico gedaan Blijft toch apart om een achievement te halen op je ouwe 360 haha.
Jammer dat AC nu uit is, weer niet gelukt RDR uit te spelen... Zit wel in Blackwater al, dus dat zou dan in een dagje moeten lukken toch?