Blade Runner Weer gekeken ter voorbereiding van 2049. Overrated? Nee! Outdated? Hier en daar een beetje. 9/10
Gister ook de 1e 50 minuten gezien, viel me echt mee voor een film uit 1982 (ook al was het de directors cut uit 2007).
Blade Runner 2049 Om je vingers bij af te likken en een heel intrigerend plot. Het idee erachter vond ik super interessant. Na afloop veel discussie gehad over hoe e.e.a. nou zat; deze film zet je zeker aan het denken.
@Hybrid : Balian: ''The King is marching for Kerak'' Ben hem weer aan het zien hoor en een paar tellen na deze scene.
Blade Runner 2049 Awesome! Wat een beelden, wat een geluid. Uiteraard behoorlijk anders dan de originele film, maar geniaal in zijn eigen opzicht. Blijkbaar is Luv een Nederlandse actrice? Dat wist ik niet eens.
Spiderman Homecoming Fris, na de verschrikkelijke Amazing Spidey films is dit echt genieten. Wat meer kleinschaliger, jonger en minder kijk mij een typical stoere American superhero zijn. In Civil War waren die paar minuten Spidey al tof, maar ben echt happy met deze Spidey. Tom Holland is een perfecte combinatie tussen een jonge Peter Parker en een fijne Spider-Man. Humor on point en vooral het klungelige gedoe van Spidey vond ik echt leuk gedaan. Sommige jokes (zoals dat ie op een open field staat en er achter komt dat ie niet kan webslingeren daar) maakte het compleet als goede Spidey. Voor de rest is villain wel weer standaard, maar overall wel gewoon solid. Denk sinds Guardians of the Galaxy 1 niet meer zo'n leuke Marvel film meer gezien. Iron Man, Avengers, Winter Soldier, Guardians, Civil War, Spidey top tier Marvel films.