Te veel. Maar om even bij een paar dingen in het online gedeelte te blijven:
1. als iemand joined en je zit in een snelle ronde (in Qualify) in een bocht, dan mis je die 9 van de 10 keer omdat er een hapering is.
2. als iemand voor je van de baan gaat (in Race) zonder daar part noch deel aan te hebben krijg je na een paar honderd meter plotseling de melding de plaats terug te geven?? De kans is dan groot als je hiervoor kiest dat je vervolgens veel meer dan 1 plaats verliest. Als je kiest om de daarvoor gekregen penalty (Drive Through) in te lossen kost je dat ook sowieso plaatsen.
3. random disconnects uit de lobby.
Dit alles maakt dat ik online nog bijna geen normale race heb kunnen rijden. Let wel de performance van het online gedeelte is wel goed, maar dat je je best doet om zo hoog mogelijk te eindigen maar steeds door dit soort bugs plekken verliest werkt frustrerend.
Ook deze:
THE ALL NEW COMPETITIVE RACING LICENSE WILL ENSURE CLEAN RACING AND MATCH-MADE DRIVERS IN PROJECT CARS 2
Hier klopt ook niet veel van. Je wordt van achteren gebeukt en jouw ranking gaat naar beneden. Ik las dat zelfs disconnects je ranking verlagen.
Ook het opslaan en laden van setups werkt allemaal nog niet of erg vaag.
Dit zijn slechts een paar voorbeelden. Maar blijkbaar komen dit soort zaken er tijdens testen niet uit en moet je dit maar gewoon accepteren. We hoeven tegenwoordig geen kwaliteit meer te leveren. Dat patchen ze wel. Ja dat heb ik gezien bij deel 1. Ik houd mijn hart vast.
Laatst bewerkt: 10 okt 2017