[Multi] Middle-Earth: Shadow of War

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 8 mrt 2017.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Oh, daar heb ik dan een te positief beeld bij gehad. Volgens mij heb ik hem toen ook op de PC gespeeld. Totaal vergeten dat ze zelfs het nemesis systeem uit de vorige generatie hebben geripped.

2. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Hoe is de game?

3. AgentSmith

AgentSmith Guest

Heel erg tof!

4. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Gister 2 uurtjes gespeeld, maar gebeurt er nou nog wat met je save uit vorige deel??
    (ben nog niet op het punt dat ik al volgers heb, denk dat op dat punt het meer duidelijk word)

Verder speelt het weer heerlijk weg :cool:

5. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Alleen vind ik h'm wel pittig. Ik ben begonnen op standje nemesis, misschien toch maar een tandje terug schakelen ;)

6. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ik weiger mijn geld uit te geven aan schandalige cashgrab praktijken als dit... Fuck dit. De game kan nog zo tof zijn, maar mijn tijd is beperkt en er staan tien andere toffe games klaar om gespeeld te worden. Krijg de tering met je lootboxes!

Sent from my MI 5s using Tapatalk

RaouLioo, Jorrie en Daz vinden dit leuk.
  7. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Dan zal je in de toekomst niet veel games meer spelen.:+
    Vermaak me er erg goed mee tot nu toe.

8. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Gekocht voor 50 euro, vanmiddag maar eens gaan spelen:)

9. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Daar ben ik oprecht bang voor ja.. Nu heb ik sowieso een verschrikkelijke Backlog aan games die wel door studio's met een ziel en voorliefde voor het medium gemaakt zijn, maar als dit doorzet word ik niet gelukkig. Maar ja, als al die eenheidsworsten dit soort praktijken belonen gaan we richting de verziekte markt van mobile gaming ben ik bang... Ik snap dat de game tof is maar ik wens hier als enigszins kritische consument niet debet aan te zijn. Al is het een druppel op een gloeiende plaat. Principedingetje voor mij ;)

10. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
    Naja ik koop de game gewoon maar zal nooit die lootboxes kopen zie het nut er niet zo van in aangezien je het ook gewoon in game kan halen.

11. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik geniet van de game en aankopen doe ik met ingame verdiende centen. Het valt mij op dat mensen die de game niet hebben, denken te weten hoe het allemaal werkt. Over eenheidsworst gesproken ;)

allstyles vindt dit leuk.
  12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.952
    Laat AC: Origins, Battlefront 2 en alle komende games van Ubi en EA ook ff liggen dan

Alexknl, Servantes en Killamonkey vinden dit leuk.
  13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
    Dat is niet zo moeilijk :+

RaouLioo, Servantes, Zifnap en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Doe ik ook ;) Al jaren eigenlijk niet meer gespeeld. Heb niet het idee dat ik iets mis maar dat is persoonlijk natuurlijk.

@Nol: Ik lees overal dat je voor het echte einde bijna niet aan het kopen van lootboxes ontkomt. Of je moet als een gek tientallen uren lopen grinden. Als het puur een keus van de speler zelf is vind ik het nog steeds bullshit in een singleplayer game (MP ook maar daar kan ik nog enigszins inkomen), maar op deze manier word je bijna gedwongen om extra geld uit te geven. Ik vind het in general gewoon een zorgelijke trend met al die lootboxes, microtransactions en "freetoplay" games. Anyway, game on boys!

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.952
    Je mist idd ook geen reet...

t is dat ik de gameplay in Shadow echt heerlijk vind anders liet ik 'm ook links liggen. Sowieso fullpriced kopen doe ik never meer.

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
  17. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
    ESRB heeft al aangegeven dat ze het niet als gokken zien maar meer zoals kaart games als magic.

ESRB does not consider loot boxes to be gambling,” said an ESRB spokesperson in an e-mail. “While there’s an element of chance in these mechanics, the player is always guaranteed to receive in-game content (even if the player unfortunately receives something they don’t want). We think of it as a similar principle to collectible card games: Sometimes you’ll open a pack and get a brand new holographic card you’ve had your eye on for a while. But other times you’ll end up with a pack of cards you already have.”

According to the ESRB’s criteria, “Real Gambling” is any sort of wagering involving real cash, while “Simulated Gambling” means that the “player can gamble without betting or wagering real cash or currency.” The spokesperson added that any game with real gambling will always receive an “Adults Only” rating, which would be poisonous for big publishers, as most big-box retailers will not sell A-O games in their stores.

18. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Die lootbox zooi zit allemaal tussen de oren van de mensen,.. is prima te spelen zonder daar naar om te kijken.

En games als dit en mad max speel ik voor de gameplay, dit is juist leuk om af en toe paar uur te spelen en weer wat verder te zijn.

19. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Ja de Battlefront 2 lootbox tyfus zooi zit tussen de oren? Oke man!

20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Vind ik inderdaad ook wat plat geredeneerd. Enfin, het is een complex probleem. Wordt ESRB ook niet gefund door publishers? Kleine kans dat de wet dus gaat veranderen op dit punt. Het blijft shady omdat je lootboxes (of de inhoud daarvan) meestal niet kunt ruilen met anderen. Dat kan wel bij kaartspellen zoals Magic en Pokemon, dus er is wel degelijk een verschil. Het blijft een vorm van gokken en ik vind het goed dat het meer aandacht krijgt. Buiten het gokelement vergiftigt het (IMO) ook de single player speelomgeving.

Deel Deze Pagina