Oh, daar heb ik dan een te positief beeld bij gehad. Volgens mij heb ik hem toen ook op de PC gespeeld. Totaal vergeten dat ze zelfs het nemesis systeem uit de vorige generatie hebben geripped.
Gister 2 uurtjes gespeeld, maar gebeurt er nou nog wat met je save uit vorige deel?? (ben nog niet op het punt dat ik al volgers heb, denk dat op dat punt het meer duidelijk word) Verder speelt het weer heerlijk weg
Alleen vind ik h'm wel pittig. Ik ben begonnen op standje nemesis, misschien toch maar een tandje terug schakelen
Ik weiger mijn geld uit te geven aan schandalige cashgrab praktijken als dit... Fuck dit. De game kan nog zo tof zijn, maar mijn tijd is beperkt en er staan tien andere toffe games klaar om gespeeld te worden. Krijg de tering met je lootboxes! Sent from my MI 5s using Tapatalk
Daar ben ik oprecht bang voor ja.. Nu heb ik sowieso een verschrikkelijke Backlog aan games die wel door studio's met een ziel en voorliefde voor het medium gemaakt zijn, maar als dit doorzet word ik niet gelukkig. Maar ja, als al die eenheidsworsten dit soort praktijken belonen gaan we richting de verziekte markt van mobile gaming ben ik bang... Ik snap dat de game tof is maar ik wens hier als enigszins kritische consument niet debet aan te zijn. Al is het een druppel op een gloeiende plaat. Principedingetje voor mij Sent from my MI 5s using Tapatalk
Naja ik koop de game gewoon maar zal nooit die lootboxes kopen zie het nut er niet zo van in aangezien je het ook gewoon in game kan halen.
Ik geniet van de game en aankopen doe ik met ingame verdiende centen. Het valt mij op dat mensen die de game niet hebben, denken te weten hoe het allemaal werkt. Over eenheidsworst gesproken
Doe ik ook Al jaren eigenlijk niet meer gespeeld. Heb niet het idee dat ik iets mis maar dat is persoonlijk natuurlijk. @Nol: Ik lees overal dat je voor het echte einde bijna niet aan het kopen van lootboxes ontkomt. Of je moet als een gek tientallen uren lopen grinden. Als het puur een keus van de speler zelf is vind ik het nog steeds bullshit in een singleplayer game (MP ook maar daar kan ik nog enigszins inkomen), maar op deze manier word je bijna gedwongen om extra geld uit te geven. Ik vind het in general gewoon een zorgelijke trend met al die lootboxes, microtransactions en "freetoplay" games. Anyway, game on boys! Sent from my MI 5s using Tapatalk
Je mist idd ook geen reet... t is dat ik de gameplay in Shadow echt heerlijk vind anders liet ik 'm ook links liggen. Sowieso fullpriced kopen doe ik never meer.
Interessant artikel, incl petitie, over lootboxes en gokken. http://www.eurogamer.net/articles/2017-10-11-are-loot-boxes-gambling
ESRB heeft al aangegeven dat ze het niet als gokken zien maar meer zoals kaart games als magic. ESRB does not consider loot boxes to be gambling,” said an ESRB spokesperson in an e-mail. “While there’s an element of chance in these mechanics, the player is always guaranteed to receive in-game content (even if the player unfortunately receives something they don’t want). We think of it as a similar principle to collectible card games: Sometimes you’ll open a pack and get a brand new holographic card you’ve had your eye on for a while. But other times you’ll end up with a pack of cards you already have.” According to the ESRB’s criteria, “Real Gambling” is any sort of wagering involving real cash, while “Simulated Gambling” means that the “player can gamble without betting or wagering real cash or currency.” The spokesperson added that any game with real gambling will always receive an “Adults Only” rating, which would be poisonous for big publishers, as most big-box retailers will not sell A-O games in their stores.
Die lootbox zooi zit allemaal tussen de oren van de mensen,.. is prima te spelen zonder daar naar om te kijken. En games als dit en mad max speel ik voor de gameplay, dit is juist leuk om af en toe paar uur te spelen en weer wat verder te zijn.
Vind ik inderdaad ook wat plat geredeneerd. Enfin, het is een complex probleem. Wordt ESRB ook niet gefund door publishers? Kleine kans dat de wet dus gaat veranderen op dit punt. Het blijft shady omdat je lootboxes (of de inhoud daarvan) meestal niet kunt ruilen met anderen. Dat kan wel bij kaartspellen zoals Magic en Pokemon, dus er is wel degelijk een verschil. Het blijft een vorm van gokken en ik vind het goed dat het meer aandacht krijgt. Buiten het gokelement vergiftigt het (IMO) ook de single player speelomgeving.