Zeker ja. De Xbox One triggers hebben een soort chamfer erop zitten waardoor je ze ook zijwaarts kan indrukken, de PS4 heeft dit niet. De standaard One controller voelt, vind ik, echt veel degelijker aan. Laat staan als je het vergelijkt met een Elite.
Vannacht die 30 rondjes endurance race gedaan. Lig ik eerst positie in het 30e rondje is m'n benzine op grrr.
Ben niet overdonderd. Kreeg er een beetje een driveclub gevoel bij. Had toch meer sim verwacht, al is dit voor mij positief. Naast PC2 mag het best wat meer arcade. Moet toch ook wel zeggen dat ik op de pro iets meer van de graphics had verwacht. Heb wel 4k, geen HDR. Geluid is goed, en de sfeer en style van de menu's ook best prima. Gameplay tsja. Rally hadden ze er imo uit mogen laten. In ieder geval geen dayone
Indd rally is waardeloos. Grafisch prima maar niet yaw dropping. En indd arcade. Leuk voor erbij maar Pcars is het toch echt voor mij.. misschien koop ik hem wat later..
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2017-gran-turismo-sport-is-hdrs-killer-app HDR killer app blijkbaar. Heb helaas geen HDR. Iemand hier wel?
Geen HDR hier. Helaas. Maar dan nog is het een fijne game voor het oog. Sowieso wel een erg interessante game dit. Paar avondjes gespeeld - demo is inmiddels niet meer speelbaar - en de focus op echt racen bevalt mij prima. Ik ben nog niet helemaal overtuigd van de besturing, maar ik kan er behoorlijk consistent mee rijden. Gisteren een drietal online races na elkaar gedaan en voorin het veld werd heel goed en fair gereden. Echt gaaf. En dit alles natuurlijk met de echte GT look and feel.
Mij verbaasde het ook hoe fair er geraced werd. Zeker 15 online races gespeeld en niet een keer gebeukt geworden , van de baan af gereden geworden , afgesneden enz. Ging allemaal erg netjes eraan toe. Itt Forza waarbij je echt elke race wel een klootzak ertussen hebt zitten. Gek eigenlijk , waar dat aan ligt ?
Denk toch de specifieke doelgroep, ik heb het idee dat GT meer serieuze racers trekt, waarin Forza toch een allemansvriendje blijkt te zijn, waaronder 12 jarige klootzakjes.