1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 18 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 23 sep 2017.

  1. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Zijn de dagelijkse beloning op bij het inloggen van de webapp ? Al 2 dagen niks meer gehad ?
     
  2. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Zo en dan verlies je gewoon een squad based challenge op wereldklasse van een 82-team met 53 teamgeest (ja echt).
    Nu weet ik wel aardig hoe fut werkt en dat er momentum shifts zijn maar ondanks die 53 voor de tegenstander wat normaal je passes en schoten, pressie, geluk en succeskansen zwaar verstoort had de cpu nergens last van. Sterker nog na 2 kansen en 2 goals tegen te hebben kwam ik op 1-2 om vervolgens de frustratie over bullshitstrafschoppen naar nieuwe hoogtes te stuwen net op het moment dat het wat beter leek te gaan.

    Anderen ook ervaring dat teamgeest/chemistry bij cpu minder invloed heeft?

    check deze penalty:
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik hoop hier nog steeds een antwoord op te krijgen. Daarbij nog dan aantal makkelijk te beantwoorden vragen:

    1. Welke dag komen nieuwe marquee matchups?
    2. Welke dag komen nieuwe SBC's?
    3. Welke dag is beste voor aankoop en verkoop van normale kaarten? Ik verwacht verkoop rond donderdag/vrijdag ivm weekend league die start en rewards die uitgekomen zijn. Aankoop denk ik rond maandag na WL.
    4. Welke dag is het beste voor aankoop van nieuwe IF's uit de TOTW?

    Antwoorden mogen ook via PM uiteraard. Dan kan ik aankomende week goed voorbereid starten.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Futbin.com en Futhead.com heeft elke week TOTW predictions, welke altijd aardig accuraat zijn. Daarnaast ook het EA Sports forum zou je kunnen checken.

    Maandag komen nieuwe marquee matchups. Vraag 2 is verschillend volgens mij.
    En vraag 3 klopt inderdaad, let er wel op dat maandag een hoop nieuwe spelers ook op de markt komen ivm de squad battle rewards.
    Vraag 4 geen idee. :)
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  5. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Iemand die weet welke Nederlandse tijden de weekend league begint en eindigt?
     
  6. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    Van Vrijdagochtend 9uur tot maandagochtend 9uur
     
    Nukem 007 vindt dit leuk.
  7. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    1. Dat was bij Fifa 17 meestal op vrijdag (met een geldigheidsduur van 2/3 dagen), maar in Fifa 18 lijkt dat anders te liggen. Deze week was het namelijk dinsdagavond 19:00 uur (met een geldigheidsduur van ik meen 6 dgn) . En ook omdat het accent van de game niet meer enkel is gelegd op het weekend (WL), maar ook op doordeweeks (Squad battle), denk ik dat het volgende week hetzelfde zal zijn.
    2. SBC's heb je in alle soorten en maten. MM zijn natuurlijk ook SBC's. In principe zijn de MM's de wekelijks nieuwe SBC's. Al moet ik zeggen dat vorig jaar soms ook MM midweeks kwamen (en die bleven dan 2/3 dgn. geldig) in geval van CL/EL/interlands. Daarnaast zijn er dus nog veel meer soorten SBC's. Zo zullen gedurende het jaar verschillende League SBC's uitkomen, zoals Mexico en Portugal, die er dus al zijn (ik dacht overigens te begrijpen dat waar je vorig seizoen de topscorer van de League kon ''winnen'' t nu de speler met de meeste assists betreft). Maar welke league wanneer nu precies komt weet volgens mij niemand.
    Wanneer het echt los gaat bij een SBC, is als je daarbij door een squad in te leveren, vaak zo een 85 rated, een special card krijgt (OTW/IF). Vaak zijn dat soort SBC's, waarbij de markt vaak in het begin crasht, gedurende een speciaal evenement (FUTMAS ofzo). Als je dan veel coins wil verdienen, is het echt zaak om op tijd te investeren in high rated players (83 en 84). Maar let wel, ik baseer mij hier op FIFA 17. Ik weet natuurlijk niet zeker dat dit in 18 ook zo is.
    3. Weet ik eigenlijk niet zeker. Ze zeggen inderdaad maandag kopen, donderdag verkopen. Ik heb zelf het idee dat zondagavond misschien wel het beste tijdstip kan zijn voor inkoop.
    4. Weet ik niet. Dat mag iemand anders vertellen :)
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  8. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Puyol verkocht voor een 'gebalanceerd' BPL team. Had er na twee wedstrijden alweer genoeg van, dus die staan ook weer op de transferlijst. Straks weer Puyol terug kopen en budget Spaans team. Veel leuker, ook al is het team op papier een stuk slechter.
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Puyol staat er bij mij standaard in, wat een beest. Net zoals in het echt! :)
     
    Nukem 007 vindt dit leuk.
  10. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb hem inmiddels ook weer terug. Heeft me alleen wat extra coins gekost.. Moet echt stoppen met teams switchen. :+
     
    Bidle vindt dit leuk.
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dat is idd niet het handigste voor de coins. Heb altijd standaard een team met als basis Laliga spelers.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Even een simpel vraagje: Hoe verkoop je je team? Kan je zoiets in één keer doen of moet je alles apart verkopen?
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Je kunt enkel spelers los verkopen.
    Teams kun je aanmaken met de spelers in je club. Een team kun je wel verwijderen, maar de spelers blijven dan in je club.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Helder en duidelijk.
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Weet iemand wanneer de top-icons uitkomen.
    Zie dat er nu 4 te verdienen zijn met selectie-samenstellingen. Zie ze nu net ook op de transfermarkt verschijnen,.... zullen dus wel wekelijks uitgegeven worden icm selectie-opdracht.

    Wel top, want wellicht dan een stuk goedkoper dan kopen met coins. Beter ben je dan er wel zeker van dat je de juiste neemt. LoL.
    Heb zelf nu 6 icons in mijn team meer de tussen-versies van Henry, Mattheus, Puyol, Zanetti, Carlos en Hagi.
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Denk wekelijks nieuwe top icons erbij?
     
  17. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
  18. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Voor de liefhebber nog een erg lekker Bakumbu inform goaltje als tussendoortje:

     
  19. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    4? Volgens mij 3 toch?Ze komen op een donderdag dat is alles wat we weten en waarschijnlijk niet elke Donderdag maar om de week ofzo.Heb zelf Prime Rui Costa gehaald
     
    Bidle vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zou je alstublieft dat tergende commentaar willen veranderen naar Engels? :F:

    Goal is prachtig, dat wel! :thumbs:
     

Deel Deze Pagina