Racebriefing Fuji: Algemene informatie: Voor het eerst in de historie van het cupracen, strijken wij neer in het land van de ondergaande zon, rijst en Honda Civic's met een Rev'-limit van OVER 9000!! Benadrukking van het volgende: - de Resetknop mag niet gebruikt worden in welke vorm dan ook. Niet tijdens training, kwalificatie en/of race. Timetable: 19:45 - Lobby open 20:00 - Start Practise (10min) 20:10 - Start Kwalificatie (10 min) 20:20 - Start Race 1 (30 min) 20:50 - Einde Race, 5 min pauze. 20:55 - Start race 2 (formatieronde + 45 min race) 21:40 - Einde Race 2. Lobby settings: Time progression: ON Tijd race 1: 13.00 uur, staande start Tijd race 2: 15.00 uur, rollende start, reversed grid. Penalty's: ON (Zijn minder streng als in time-trial/practise) Datum: 15-10-2017 Weer: Clear TCS: toegestaan ABS: toegestaan STM: NIET toegestaan Racelijn: NIET toegestaan Bandenslijtage: Real Damage: On Mechanical Failures: On Pits: Automatische Pitlimiter, zelf rijden in pitbox. Wat verder nog ten tafel komt: 1. Vergeet niet dat je met gepaste snelheid(+- 60km/h) de pits in moet rijden, een te hoge snelheid is een instant DQ! 2. Zegt de Game dat je een positie terug moet geven aan een andere rijder, doe dit dan ook! Dit soort dingen niet opvolgen is ook een DQ of een ferme tijdstraf. Los dit onderling tijdens de race even op, als de game het fout heeft!
Mag je de reset knop ook niet gebruiken als je op je dak ligt? Knop werd afgelopen race wel gebruikt, zolang er geen straffen worden uitgedeeld heeft zo'n "regel" niet echt zin denk ik.
Net ff paar rondjes gereden in de time trial.. Tender zijn setup gepakt en klein beetje aangepast. Uiteindelijk een 1.45.804 er uit weten te persen.. Heb na de update wel meer gevoel in me stuurtje.. Hoop dat lobby morgen ook mooi stabiel is en we een leuke race kunnen hebben Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Mannen, morgenavond ben ik er niet bij. Na weer een lange dag in de tuin heb ik de blaren op mijn handen staan.
Zou het verstandig zijn om mee te doen voor mij? Ik heb de pace totaal niet, zéker niet op Fuji, en kom constant 2.5 tot 3 seconden tekort op de gangbare 1.45's. Ik zal vanmiddag met oefenen proberen om in ieder geval een hoge 46 of lage 47 te rijden maar als ik dat er niet uit krijg dan denk ik niet dat ik er vanavond bij ben. Dus reserverijder #3 kan alvast aan de warming-up gaan beginnen zoals het er nu uitziet.
Gewoon mee doen.. Idd wat Jimmy zegt, rondetijden zal in de 1:46 gaan komen. 1:45 zal meer een qualificatie tijd zijn Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Vorige keer reed ik ook aanzienlijk langzamer maar werd ik nog steeds 2e. Reversed grid zorgt dat het sowieso spannend wordt. Kunnen we hier trouwens op soft Slicks rijden?
Ik heb het na de update nog niet geprobeerd.. Paar dagen geleden was ik op de softs wel langzamer dan de rest.. Ik ga het vanmiddag of vanavond nog ff snel proberen.. Maar volgens mij wordt ook deze race gewoon weer op de harde band rond knallen Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Ik meende gisteren met oefenen te merken dat ik minder agressief kan terugschakelen in de Cayman na de update, terwijl ik sowieso eigenlijk al best braaf terugschakelde.
Dat was mij idd ook op gevallen. Kan niet meer opeens van 5 naar 3 zonder 10x te schakelen Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Is dat niet gewoon de beveiliging op het terugschakelen? Dus dat je op het moment van terugschakelen te veel toeren hebt en dat het daardoor niet lukt? Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Jawel, is het inderdaad, en hebben heel veel van die auto's in het echt ook gewoon te hebben. Ze lijken de beveiliging (in de Cayman iig) te hebben verscherpt. Zonder een oordeel hieraan te hangen (is het te streng ja nee) is het in ieder geval eventjes wennen.