Ik mocht lekker in de achterhoede beginnen in race 1, wist iedereen goed te ontwijken en ruimte te geven tot in bocht 1 van de tweede of derde ronde Ruud vlak voor me z'n achterkant kwijt raakte en overdwars m'n beeld in gleed. Kon niet snel genoeg remmen of wegsturen dus m'n neus zat in z'n bijrijdersdeur maar wonder boven wonder zette hem dat weer recht op de baan en het was maar een klein tikkie dus ik kon ook zonder al te veel tijdverlies weer verder. Had maar een paar procent schade aan de voorkant en niks aan de motor of ophanging en dergelijke dus het leek allemaal cosmetisch. Precies toen ik besloot de pitstraat voorbij te rijden en op het rechte stuk reed zag ik ineens m'n motorschade rap oplopen, ik was blijkbaar toch aan het oververhitten. Niet dat m'n engineer wat had gezegd ofzo. Maargoed een paar bochten laten was m'n motor al ontploft.
De race duurde nog 25 minuten dus ik dacht, ik ga effe lekker liggen, beetje lezen, beetje de race kijken. Donderde ik binnen 3 minuten in slaap en werd ik net na 12 uur pas weer wakker. Iets te veel fake news gevierd dit weekend. Oeps.
Nog steeds ontzettend niet blij met schade aan. Vorige week buiten mijn schuld om een race van me om zeep, deze week weer. Motiveert me totaal niet om tijd te investeren om te oefenen, als je het toch voor niks doet.
Laatst bewerkt: 16 okt 2017