Hoezo zouden mensen daar niet mee om kunnen gaan? Je hebt talloze games met uitstekende character-creators, dus dat zou het probleem niet mogen zijn. Vervolgens is alles digitaal dus in theorie kan er gewoon automatisch, bij iedere aanpassing die je maakt aan een character, een nieuwe code gemaakt worden, en als ik dus een geweldige Ziyech of Romario heb gemaakt, dan geef ik hier op het forum gewoon even dat cijfer door, die jullie in jullie editor kunnen invoeren, waarna dezelfde character daar eruit rolt, en die je dus meteen in je eigen game kunt saven. Ik geloof ook niet dat het voor een klein publiek is. Natuurlijk gaat de meerderheid zich niet bezighouden met dagenlang characters designen, maar er zijn altijd wel een paar duizend man ofzo in de community die er wel veel lol aan beleven en het delen met elkaar, zoals we ook met andere creatieve games zien, zoals LBP of Trials... Daarnaast scheelt het Konami natuurlijk veel werk als de community kan meehelpen aan het createn van spelers, waarna ze dat character-model, mits goed genoeg, en uiteraard als de maker ermee akkoord gaat, in een update of nieuwe game kunnen gooien. De maker kan dan van Konami even een mooi sterrtje ofzo achter hun user-name krijgen of whatever.
Geloof niet dat je een 'simpele applicatie', die ook nog eens in-game gebruiksvriendelijk is, kunt maken waarmee je in de buurt gaat komen van het detailniveau van de gescande gezichten. Menselijk gezichten (en kapsels!) zijn nu eenmaal zo uniek, dat zet je niet zo maar even om in een 'digitale code' die verkregen word m.b.v. een beperkt aantal presets, textures of 'sliders'. Konami heeft meen ik dit jaar nog ergens gezegd dat een authentiek gezicht ongeveer twee dagen duurt om te maken wanneer ze werken met scanners. Doen ze het handmatig kan het tot wel 10(!) dagen werk zijn. Zie dat dan maar eens te vertalen in een 'simpele' character-creator die voldoende content bevat om menselijke resultaten mee te realiseren. Als dit openbaar beschikbaar word gesteld denk ik dat Konami overspoeld gaat worden met inzendingen omdat dan opeens 'iedereen' zo graag zijn of haar creatie terug wel wil zien in de game. Eer dat je dan het best gelijkende gezicht hebt gevonden heeft die desbetreffende speler allang weer nieuwe uiterlijke kenmerken gekregen en kun je weer overnieuw beginnen. (Ziyech heeft volgens mij wekelijks een ander kapsel etc.) Trials Fusion heeft bijvoorbeeld ook een gigantische hoeveelheid content te danken aan de gebruiksvriendelijke in-game editor. Zitten creaties tussen die de kwaliteit van het basis product met gemak overtreffen, maar er staat ook net zoveel rotzooi tussen. Daarnaast is en blijft het allemaal fictief en niet iets wat moet lijken op een menselijk gezicht/lichaam. Toch wel een wereld van verschil!
Nee joh, hartstikke leuk, afgelopen seizoen nog 69 goals in de competitie met mijn spits Martial. Niets mis mee.
Ik heb zoveel moeite met de steekballen. Die snijden constant door heel mijn verdediging heen en dan staan ze 1 op 1 met mijn keeper. Ik vond steekballen altijd al iets te goed werken met PES maar nu is wel 80 procent van mijn tegendoelpunten door een steekpass.
Tip: Creëer je eigen team in de edit mode. Bijvoorbeeld een amateurclub waar je speelt ( of gespeeld hebt )
Uiteindelijk weer voor een ML met Liverpool gespeeld prachtige club speel nu op SUPERSTAR moet zeggen leuke uitdaging tot nu toe xd