1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rise of the Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2014.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.536
    Liever niet, ik hoef geen PC.
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Helemaal mee eens! En nu zijn de games ook nog niet echt goed geoptimaliseerd. Ik verwacht in de toekomst meer games die zowel supersampling als meer details gaan bieden....
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ben ik gek of is het eerste gedeelte in sneeuw qua level design precies same als in eerste Tomb Raider? Krijg echt een gigantic dejavu gevoel.

    Voel hele intro niet, miljoen action momenten. Had deze game echt voor Uncharted 4 moeten spelen want dit voelt echt mwah aan nu.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Je bent niet de enige die het dacht. Daarna heb je ook nog momenten trouwens hoor, voor mij een reden om de game uiteindelijk weg te doen. Ik was die quick action button bash momenten alweer snel zat. Zal even een spoiler vrije hint geven: Je hebt op een gegeven moment iets met een beer, niet lang na de intro. Als je daar bent weet je al bijna zeker dat dit aardig 1 op 1 is.

    De verbeteringen schijnen vooral te zitten in de tombes, al heb ik ook wel gehoord dat die ook nog niet het oude TR gevoel halen. Deze game is vergeleken bij het eerste deel nog steeds fucking casual en ik heb ook een pesthekel aan die quick time button bash momenten.

    O, als je dat allemaal los van elkaar ziet is het een prima game, maar gewoon geen echte TR. En qua opvolging van de eerste game na de reboot is er flink veel gekopieerd.
     

Deel Deze Pagina