Lul, nou moet ik die Ezio shit ook weer kopen straks. Imo bij verre de beste drie games uit de franchise. Ik wil nu best wel graag screens en video's zien die aantonen wat je zegt. O en geef @Hybrid even een like voor die goede info, daar heeft die toch nog niet genoeg van.
€54,75 bij Allyourgames.nl Als je ING hebt: €40 + 2000 rentepunten in de ING rentepunten winkel. Of je moet hem écht graag digitaal willen
Wacht nog maar even die game zit volgens mij in een console bundel, oftewel digitaal gaat ie nog wel een stukje goedkoper worden.
A-C Origins Deluxe Edition voor €50,- bij wehkamp (PS4/XOne) Probeer de code: FASHION voor nog eens €7,50 korting.
Ja kan maar aangezien ik daar kortingcodes heb gebruikt is het wat lastiger. Geeft niet. Ik kijk er naar uit.
Ik zie helaas geen andere gameplay dan uren in de desert rondlopen, bootje varen, en weer 23929319312 mensen chasen. Wordt budgetbak voor mij.
Waarom zijn de pyramides zo glad alsof het een grote driehoek is ipv stenen? Vd week voor 47,50 besteld bij Wehkamp dus lekker uitproberen vrijdag. Sinds AC4 geen AC meer gespeeld, dus zo erg kan ik me niet gaan ergeren denk ik...
Was toevallig in breda en daar gebruik gemaakt van de inruilactie van game mania. Bel ik vorige week een dag later, kan ik de game alleen ophalen in Breda. Niet in een andere vestiging. Laat ik nou precies vanaf donderdag in Den Bosch zitten. Dan maar na het weekend. Geduld is een schone zaak