Opzich vind ik het wel een leuke game maar vind de sp behoorlijk tegenvallen. Tuurlijk we wisten wel dat het een online game ging wezen, maar ze hadden wel wat meer sp content erin mogen gooien.
Ik heb de game nu al 21 uur gespeeld waarvan 11 uur daadwerkelijk gereden. Ik heb de singleayer nog niet uit. Wel bijna. Driving School heb ik 100% , alles goud. Mission Challenge heb ik 98% waarvan 59 goud , 3 zilver en 1 brons. Ik wil alles goud gaan halen , daarom ben ik ook vrij lang bezig met de game. Die allerlaatste Mission Challenge is best tricky. 4 rondjes Nurburgring 24h in een racebak. Gisteren ff gereden , lig ik 1e positie kom ik in het 4e rondje halverwege met een wiel in het gras en spint m'n auto achterstevoren , plus een penalty van 8 seconden omdat ik tijdens die actie van de baan schoof en de vangrail raakte Toen ging ik van 1e plek naar 11e Ben er toen maar ff mee gestopt. De game word naarmate je verder komt steeds pittiger. Missie 6 van Stage 8 in Mission Challenge is ook moeilijk. Dat is de 15 minuten durende endurance race op Blue Moon Bay Speedway. Ik kom niet hoger dan 4e plek Ik ben nu lvl 23. Een trick om heel veel lvl up punten te halen is om 1000 foto's te maken. Je bent er een uurtje mee bezig maar je krijgt meer dan 10.000 lvl up punten daarmee. Ik ging van lvl 19 naar 23
Ik heb de game uitgespeeld in 28 uur waarvan 14 uur gereden. Driving School alle 48 goud behaald. Mission Challenge 59 goud , 3 zilver en 2 brons. Curcuit Experience alles goud. Ik ben nu lvl 27. Online heb ik nog niet gereden , daar begin ik vandaag of morgen aan . Ik vind het echt een dikke game.
Online speelt aardig weg. Een goede quali is overall wel nodig. Want achteraan de grid rijdt een hoop onkunde. Met de t150 rijdt het toch wel heel fijn. Gr4 althans. Die weekly civic race rijdt imo bagger
Hier is een comparison van Forza 7 vs GT Sport. Welke vinden jullie mooier ? Ik had echt verwacht dat FM7 een stuk mooier zou zijn maar ik vind GT Sport echt mooier. De kleuren zijn realistischer en feller in GT , de interieurs van auto's hebben meer detail in GT , de bomen zijn mooier in GT , de toeschouwers in het publiek zijn mooier in GT. Mijn voorkeur gaat uit naar GT sport
Het ligt dicht bij elkaar. Wat je zegt geven ze idd aan. Daarentegen zijn de textures de vergezichten en de overall look qua scherpte door de resolutie weer beter bij fm7 op de one x. Het zal van persoonlijke voorkeuren afhangen. Toen ik f7 met de x in Duitsland speelde was ik weggeblazen en dat had ik in eerste instantie niet met gts. Echter hoe meer ik speel en langer ik kijk hoe mooier ik m vind. Ik zou zeggen de auto's zien er net wat mooier uit vooral door de belichting en de omgang van verlichting van de auto's zelf in gts. Maar ik geef ook veel om die superstrakke 4k look van f7 overall. Moeilijk moeilijk maar voor ik echt antwoord kan geven wacht ik november ff af.
Die Gr4 klasse en hoger vind ik erg lekker rijden. Verrassend leuk. Echter die n200 en n300 vind ik echt verschrikkelijk. Komt misschien door het lage snelheidsggevoel oid.
Goed om te zien dat PD dus on-the-fly zaken aanpakt! Ze hebben vanochtend de Sport Mode aangepast. Maximaal 12 wagens per race en enkel Gr. 4 wagens uit je garage op Suzuka. Dus het heeft nu eindelijk zin om je credits te besteden aan auto's.
Ik heb me nog niet met de sport mode bezig gehouden.... Hoeveel auto's konden er eerst mee doen aan een race dan ? En waarom had het geen zin om van je credits auto's te kopen ?
Tot vanochtend kon je gewoon een keuze maken uit iedere Gr. 4 wagen voor de Suzuka race. Je hoefde dus zelf de auto niet in je garage te hebben om 'm toch online te gebruiken. Dus de noodzaak om auto's te kopen van je verdiende credits was niet zo hoog. Dat is dus nu veranderd.
Ben nu level 20 vind het wel lekker dat je hier echt moet spelen om wagens te kunnen kopen. In forza kan je meestal al heel gauw alles kopen wat je wilt. Vandaag ook 3 online races gedaan maar ben nog lang niet goed genoeg. Een keer vierde en 2x twaalfde.