Geld wel voor de pc versie. Nog geen reviews gezien voor de xbox of ps4. Spel is inderdaad goed, maar hoe goed is het met een controller. Nou moet ik zeggen dat ik wel van plan ben om m' te halen. Is een 50 euro (wehkamp met 7.50 korting) onderweg, zodra die binnen is dan komt D3 er. Maar ik ben wel benieuwd ivm controller.
Klopt. Besturing is inderdaad een zorg. Wel leuk dat deze titel ook een release krijgt op de console.
Speelt iemand deze game nog? Gisteren die demo ff uitgespeeld en wil nu echt graag de fullgame spelen. Maar is nog beetje prijzig atm.
Veel te prijzig inderdaad. Ik wacht tot ie een flinke aanbieding krijgt, waarna ik de demo nog een draai geef om te kijken of ik hem ECHT wil en ook ga spelen, en dan koop ik hem wel eens. Of maybe straks gewoon op de PC.
Heeft geen zware PC nodig en is op Steam regelmatig afgeprijsd (Kerst sale komt er ook weer aan, maar dat geldt ok voor de PS4).
Het speelt echt meer dan prima met een controller viel me op. Nu maar hopen dat die studio eens een game in WOII setting gaat maken. Dit is gewoon Commandos in Japan.
Als het goed is kom ik straks thuis en ligt er een Switch met Mario, en een PS4 versie van Origins voor me klaar. Maar ja, backloggggg, dus geen idee of ik er meteen mee aan de slag ga. Edit; Ok, Origins is opgestart...
Zojuist heeft Sony een persconferentie gehouden tijdens de Paris Games Week. Enkele (voor mij persoonlijke) hoogtepunten op een rij:
Ik kon dit topic nergens meer vinden, dus had ook de nieuwe games al in een ander topic getoond. Zag er zeer vet uit. Ik wilde bijna mijn PS4 nog wegdoen van de week, omdat ik er nooit meer op speel maar ik moet detroit en TLOU 2 gewoon spelen.
Spider-Man trailer omg wat heb ik daar zin in. TLOU2, ik had graag een trailer met ellie en joel gezien Ga nu bijna denken dat je niet met die 2 speelt.