Ik wacht de reviews even af . De setting spreekt me wel aan. Hopenlijk een toffe game voor 7-11 als X uit komt
Ik wacht de reviews ook even af, zeker die reviews die members hier aanspreken. Een 8.8 is tof, maar als de game weer overgoten is van de achtervolgingen dan ben ik er snel klaar mee. Van mij hoeven er niet veel zij missies te zijn, als er maar genoeg te doen is naast het verhaal en als dat de gameplay maar ten goede komt. Beetje zoals jagen in Red Dead Redemption, dan zou deze game er wel kunnen komen. De nieuwe Southpark kijk ik namelijk ook naar uit, maar om nu voor 2 games gelijk meer dan 100 euro neer te leggen vind ik iets teveel van het goede in één keer. Ik hoop dan ook dat men Origins echt een top game vind en dat bekende bugs en glitches er niet in een vloedgolf inzitten.
Je hebt bij gamemania ook een actie dat je 2 games kan inleveren en dan is ac maar 19 euro. Verstuurd vanaf mijn SM-N950F met Tapatalk
Klopt, maar op moment heb ik geen games die ik wil inleveren en bovendien moet je aan bepaalde voorwaarde voldoen. Je kunt niet met een FIFA 15 en 16 aankomen zetten.
Prima scores PU 7.4/10 Pureplaystation. 8.8/10 Press-start.com. 9/10 Polygon. 8.5/10 Gamesreactor.dk. 9/10 IGN. 9/10 Gamereactor.uk. 10/10 Easy Allies. 3.5/5 Eurogamer.net. Reccomended Gamespot. 7/10 Gameinformer. 8.5/10 Gamesreactor.es. 9/10 Criticalhit.net. 9/10 ACG. Wait for Sale Maar schijnt ook veel technische issues te hebben. Jammer ! ACG: Wait for Sale
Ik wacht wel even tot die technische ''problemen'' fixed zijn en die bundel key's in de verkoop gaan.
vindt het oneerlijk dat dit soort spellen op van die bugs wordt afgerekend terwijl het bijna onmogelijk is om zo'n groot spel helemaal bugvrij af te leveren . Tenzij ze het eindeloos blijven uitstellen, maar daar zitten wij als gamer toch ook niet op te w8en. Verder zijn de reviews wel heel goed hoor had ik eigenlijk helemaal niet verw8, ga deze game toch maar halen morgen samen met Mario en dit weekend is lekker no lifen
Reviews zijn ook gewoon heel goed Heb een 6/10, 7/10 en een 7.4/10 voorbij zien komen. Voor de rest allemaal achten en negens. En ze mogen hier wel degelijk op afgerekend worden. Ze kiezen er toch zelf voor om zo'n grote game te maken ? Maar gelukkig schijnt het niet zo erg te zijn als Unity. Wel jammer dat ACG zegt dat Origins het slechtste verhaal heeft van alle delen.
Heb 15 min terug een verzendbevestiging ontvangen. Had de Gold Edition voor €60 gekocht Dus gaat goed komen.
Tjah, ze moeten de game reviewen zoals ze die krijgen, en als daar veel storende bugs in zitten, dan is dat uiteraard gewoon een minpunt. Natuurlijk verwacht iedereen ook wel dat die nog wel weggepoetst/patched worden, maar als reviewer hoor je het wel te vermelden. Storender lijkt me dat het battle-systeem en het verhaal 'meh' zijn, maar ik wacht het allemaal lekker af. Verzendbevestiging is gestuurd, dus morgen is ie binnen. Qua entertainment is morgen trouwens wel een grote dag: 3 uitstekende games die uitkomen (Wolf, Mario en Ass), en op Netflix seizoen 2 van Stranger Things. Laten we hopen dat aankomend weekend het universum ons trakteert op een Groundhog Day...
Genoeg sites die zeggen dat de story juist eindelijk tof is en de combat vers en goed. Blijft een mening van een persoon verder. De een valt in de ene groep en de andere in de andere groep.
Yeah, vandaar ook dat ik al aangeef dat ik het rustig afwacht en aankijk. De game is sowieso onderweg, dus hoe die bevalt dat merk ik dan vanzelf wel.
Krijg nu een mail van intertoys dat ik teveel heb betaald en een kortingscode krijg. Ga nu twijfelen of ze wel de Gold edition leveren.
Ziet er best puik uit! Vind vooral de wereld indrukwekkend uitgestrekt en ook de nieuwe animaties zijn een stap vooruit (pijlen en je koker zijn individueel geanimeerd!). Wel nog wat bugs, maar niets wat niet gepatched kan worden. Niet iedere reviewer vindt het verhaal indrukwekkend, maar daar staat weer tegenover dat de kaart in ieder geval niet meer overzadigd is met iconen. Ja, Origins zie ik mijzelf nog een keer spelen!
Gewoon rocken deze game, die paar bugs (mits ze klein zijn en worden gepatched) kunnen me gestolen worden voor zo'n grote game. Verder lees ik gewoon overal goede verhalen, en persoonlijk heb ik ook gewoon erg veel zin in deze setting. Laat de game maar komen (morgen helaas).
Elke game heeft bugs, zolang ze niet gamebrekende effecten hebben op gameplay maakt het mij niet zo uit. Ik wacht heel even met kopen, puur door unity. Die bugs hebben een vieze nasmaak gegeven die ik nu nog steeds proef zonder die bugs. Koop Origins zodra ik zeker ben dat de erge bugs eruit zijn.