Hoeveel had je betaald dan ? En hoeveel korting heb je gehad. Misschien dat je dan alsnog de Gold Edition kan bestellen. Heb zelf voor achteraf betalen gekozen. In totaal €61,98 incl voor de Gold Edition. Maar heb nog geen mail oid van AfterPay ontvangen. Koop sowieso altijd wel de season pass van games die ik vet vind. Dus al bij al dik tevreden met deze prijs. Wel jammer dat het me niet gelukt is om de Gold Edition van Far Cry 5 te bestellen (die was ook €60). Maar goed, je kunt niet alles hebben.
Black Flag was nog steeds AC. Een slechte AC maar een goede piraten game. Maar alles was nog steeds hoe AC altijd was. Dit heeft dat natuurlijk ook nog wel een beetje. Maar gelijk vanaf het begin van het anders aan. Door de combat, door de vrijheid met het paard en het meer quest systeem en loot.
Ehm ja 60 euro betaald. Contact gehad en ze leveren de normale... Jammer Maar alsnog wel zin in! De reviews zien er goed uit.
Bedoel je dit positief of negatief ? Zelf denk ik dat dit wel positief is. Ik ben al een tijdje AC moe. Steeds weer die same ol shit. Laatste AC heb ik echt met veel moeite uitgespeeld. Ben zelf wel blij dat de combat een beetje de Souls/Witcher kan op is gegaan. Wat ik ook positief vind is dat er geen collectibles inzitten. Collectibles zijn prima... maar 200 nutteloze schatkistjes ? Get the fuck outta here Spoiler Enige minpunt zijn de technische issues en de microtransactie (maar dat ben je niet verplicht te gebruiken). Ben benieuwd !
Ben benieuwd morgen. I dont really care about duizende sidequests en shit these days, skip ik toch. Zolang sfeer en geschiedenis maar goed zichtbaar is in de game, really don't fuck up this setting Ubisoft please.
Wat uurtjes gespeeld. Niks gedaan eigenlijk qua missies. Beetje klimmen en ontdekken. Heel fijn dat je nu alles kan klimmen btw zoals rotsen. Verder ga ik de komende 1.5 niet teveel spelen. Beetje zonde om alles te doen en net als de X komt veel gedaan te hebben.
Tering, zo te zien geen straf om Unity en dat andere gedrocht over te slaan. Moet ik me qua verhaal trouwens nog zorgen maken als ik Unity en S. overblijf slaan? Verdomme, nu moet ik de game morgen gewoon kopen. Pik hem wel op met South Park denk ik. Nu hopen dat Far Cry 5 volgend jaar ook zo goed is en niet zo ellendig als Far Cry 4.
De tering. Stiekem ook maar halen.. Eerst Shadow of War nog aan gort spelen. Ben ik de komende 2 maanden wel zoet mee.
Pfff waarom moet die monitor nou zo lang in RMA blijven. Wil deze game graag in full glory gaan spelen van begin af aan..
Fuck it ook net nog maar even snel besteld. Ziet er toch wel weer goed uit en heb de laatste 2 delen overgeslagen dus ben wel weer eens aan een AC game toe