Dude, dat wil ik niet weten omdat ik totaal niet kon wennen aan Unity en Syndicate is dus nog erger als ik mensen hier mag geloven. Het liefst sla ik beide games over, vandaar mijn vraag.
Nee sorry die games moet je echt spelen wil je aan deze beginnen. We spreken je over een maandje weer!
Nee, dat kun je niet maken, sorry maar dat schiet toch bij velen in het verkeerde keelgat. Tot over 1 a 2 maanden.
Hoe moeilijk kan een serieus antwoord zonder flauwe opmerkingen zijn? Ik stel gewoon een normale vraag, dus alstublieft beantwoordt hem dan ook normaal.
Je kunt elke game spelen zonder de voorganger te spelen. Alsof jij nu nog 2 games gaat spelen die je op voorhand al kut vindt. Koop gewoon Origins en geniet, qua verhaal mis je bijna niets lijkt me.
Heb ze zelf ook nooit helemaal uitgespeeld Vind de werelden wel heel tof gedaan, zit een goede sfeer in! Maar kun je er niet inkomen of wat is het?
Unity kon en kan ik nog steeds niet inkomen. Begrijp me niet verkeerd: De opening van Unity met de fucking vernietiging van de Tempeliers is echt mega vet, maar van dat fucking lompe lopen en rennen gingen mijn nekharen gewoon van overeind staan. Bij Origins heb ik al genoeg variatie gezien en ben ik blij dat door de enorme open wereld kleine technische aspecten minder opvallen. Aan alles merk je en hoor je nu dat Unisoft met Origins echt geleerd lijkt te hebben van haar fouten, met uitzondering van wat kleinere technische dingetjes. Hopelijk is dat over 2 jaar nog zo, maar de game is dus nu zeker het aanschaffen waard.