Op de console ben ik er mee gestopt. Game ziet er niet uit en de fps is zo laag, lijkt wel slowmotion
Balen zeg. Zag dat de PS4 Pro zelfs niet eens in staat is gewoon constant 30 fps te lopen. Belachelijk. Op de X draait ie ook maar maximaal 30 fps...
Maar met een controller maakt dat toch niet uit? Ik vind het zelf prima spelen, met muis en toetsenbord is 60fps wel een vereiste.
Vind hem fantastisch!! Ziet er super mooi uit en de sfeer......wtf!! Speel hem op de one s op een full hd scherm.
Grappig. Bij mijn Gold edition zat o.a. een extra wapen, en als je daar iemand mee slaat dan komt er dus poison vrij. Alleen ik sla zo'n groepje van 4 etters in elkaar midden in een drukke straat, dus die lijken blijven daar liggen, maar geven dus nog steeds wolken poison vrij, oftewel iedere voorbijganger komt in contact met die poison, loopt stukje verder, zakt dan dood in elkaar, en steekt weer anderen aan met de poison die nu van hun lijk vrijkomt... ... oeps ...
Inmiddels meer dan 18 uur in de game op level 12. Ben nog in het 2e gebied bezig, dat grote meer. Echt zoveel te doen in deze game, deze game heeft voor mij gewoon de GTA singleplayer 'ervaring'. Het is allemaal zo bizar uitgebreidt en je moet echt de tijd nemen om alle details te zien. Heb Alexandria nog niet eens bezocht, ben daar ook erg benieuwd naar. Ziet er zeer vet uit in de verte.
Same. Na iets van 6 euro pas buiten het 1ste gebied gegaan. Kreeg eerst even een klein stukje in de moderne tijd, maar dat duurde gelukkig maar zeer zeer kort, en toen kon ik dus meteen weer verder met Bayek. Nu even wat kleine side-missions gedaan in dat nieuwe gebied, en denk van de week weer verder met de main story... Eerst maar eens de Switch en Mario straks even checken of het allemaal wel werkt, en daarna F1 kijken tot Max uitvalt...
Ik zit ook op het stuk direct na Siwa, alleen ipv naar Alexandria te gaan ging ik richting Giza. Vibes als je in combat bent op een open vlakte terwijl er een zandstorm aanwezig is. Damn.
Moest mij in het gebied naar Siwa ook erg inhouden om op het "juiste pad" te blijven en niet naar de Piramides te gaan die je in de verte ziet
Waaaa ik kan vnv weer aan de slag. Loop nu al achter dus. Voel me net weer kind met deze game. Lang geleden haha.
Zoveel valt er toch niet te doen? Bij dat stuk voor Alexandria. Handjevol side missions en wat vraagtekens. Of heb ik iets gemist? 18 uurtjes alleen daar rond lopen is een beetje teveel van het goede haha
Ben nu na 9 uur in Alexandria en heb van de eerste 2 gebieden alle (side)missies gedaan en ook alle locaties/vraagtekens ontdenkt en "gehaald". 18 uur is idd heel lang Kwam er vanmiddag ook achter dat je raadsels op moet lossen die op de papyrus notes staan. Je krijgt dan ook wat mooie loot
Ben dan soms ook echt aan het freeroamen en het uitzicht aan het bekijken. Maar ook transporten overvallen en jagen.