Zitter er hier mensen beetje op dat Ubisoft club trouwens? Heeft iemand stats van die wapens die je daar kan halen.
Heb zelf de game nog niet opgestart kan daar verder niks zien nog van stats Maar heb je wel een invite gestuurd om vriend te worden!
Nice, aardig level. Is dit alleen van je PS4? Ik kan namelijk mijn Xbox 360 Ubisoft account niet samenvoegen gvd.
Net ook weer een stuk gespeeld. Erg tof en als je éénmaal een beetje gewend bent aan de menu's en besturing, dan is het ook nog een overzichtelijke game. Het enige wat ik nog best een nadeel vind is het rennen en het sprinten wat er een beetje uitgesloopt lijkt te zijn. Ook het hangen aan een rots, of een hoger gebouw, gaat nog een beetje moeilijk bij mij. Heb nu gelukkig een fakkel in mijn uitrusting, waardoor ik licht heb in de tombes. Ik heb al een tombe gedaan en ook al was die nog maar erg klein en redelijk simpel, hij was best wel tof. Je moet echt goed om je heen kijken wat je moet doen. De hoeveelheid details is echt ongekend. De game ademt echt het oude Egypte en de oudere rijken die ervoor kwamen. Rustig Siwa verkennen en pas als ik dat op mijn broekzak ken ga ik verder. Siwa is in elk geval een gedeelte van de wereld wat er al erg tof en gedetailleerd uitziet.
Fakkel is ook buiten de tombes tof want je kunt best wel wat in de fik steken.Gisteren nog een boot in brand gestoken, ging echt helemaal in vlammen op.Zag er tof uit alleen jammer dat er geen destructie in zit dus als het vuur uit is de boot er nog gewoon is
Die vuurtoren in Alexandrië is ff een stuk hoger en groter dan ie doet vermoeden op een afstandje. Man man man wat een uitzicht bovenin.
Dat had ik met de piramide, dat is nog best een klus om te beklimmen heerlijke game is het. Goeie balans tussen primaire en secundaire missies.
Gisteravond 3 uur lang gespeeld. Geen 1 missie gedaan Je krijgt wel érg veel loot want je levelt best snel vind ik. Daarom hou je nooit echt lang hetzelfde wapen, dat is wel jammer eigenlijk. Heb wel al ziek veel gecraft voor mn level, dus gooi de moeilijkheidsgraad maar naar Hard want het wordt allemaal vrij makkelijk.
Welk wapen gebruiken jullie? Ik eigenlijk nog steeds die 2 gif wapens die je met de Deluxe/Gold edition krijgt en dan idd meelevellen. In het begin verkocht ik andere wapens dan bij de blacksmith, maar nu ik al redelijk wat geld heb dismantle ik ze voor resources. Nu ben ik level 17 en in het gebied van die Hippodrome en ik vraag me af wat ik met die Papyrus puzzels (heb er nu 8 ofzo) moet doen, omdat de rewards level afhankelijk zijn dus. Nog wat langer wachten, of er nu alvast een paar unlocken lol. De tering wat een grote map ook zeg, ben echt benieuwd of je in elk gebied ook story wise terecht komt.
Als je ze dismantled krijg je er resources voor?Wist ik nog niet maar dat kan dan idd handiger zijn dan wat extra geld