Aan resources is vrij makkelijk te komen. Ik verkoop ze allemaal. Spoiler: Spoiler Op een gegeven moment krijg je van die bountie hunters achter je aan, wat zijn die kut om te killen, ik was level 20 die hunter lvl 22, zeker 120 pijlen in zn harses moeten schieten. je krijgt daar overigens wel dikke loot van!
Ja waarom zou je dat in godsnaam doen? Kost klauwen met geld en je weet toch wel dat je een beter wapen na verloop van tijd vindt. Ik dismantle dan gewoon alles. Heb alleen paar legendary verkocht.
Hoeveel effecten zijn er in totaal? Het is gewoon zo dat in een Witcher 3/Skyrim/Oblivion je veel minder vaak wapens vindt en al helemaal niet snel wapens die je ook nog gebruikt. Als je dan eens een lekker zwaardje had, gebruikte je die gewoon een week. Maarja verder niks te klagen hoor. GOTY dit.
15 uur, level 17, net bij Aya en amper missies gedaan maar half Egypte al doorgegaan en daar side shit te doen. Daarover, je kan niet op je map dingen die je hebt gedaan wegvinken of zien wat je hebt gedaan per area? Mijn ocd mind raakt gek dat ik steeds dingetjes mis per area.
Dingen zoals die ? en kampen en fast travel/synchronisation points worden wat doorzichtig als je ze gedaan hebt. Zo onthou ik het tenminste. Zou inderdaad handig zijn als je bepaalde dingen kunt uitschakelen op de map.
Wat een vet spel! Eindelijk weer een AC game waar je elke hoekje wil verkennen. In tegenstelling tot een paar vorige waar het na de eerste paar uur altijd ging aanvoelen als een playing field ipv een wereld die je wilt ontdekken. Je rende altijd zo snel mogelijk door de straten en over de daken om bij je bestemming te komen. In origins is dat totaal niet meer.
far cry mixed met prince of persia mixed met een druppel dark souls in een assasins jasje!!! Goeed vol te houden deze game
Deze game is zo goed dat ik gewoon vind dat ik te snel level. Heb nog amper main missions gedaan maar door het rondkloten etc ben ik nu level 15. Terwijl de main mission waar ik ben (vind Aya) level 10 nog is haha.
Enige wat een beetje jammer is dat "Strongholds" die ik tijdens het free roamen gecleared heb later ook onderdeel van een (side)missie blijken te zijn. Moet je er dan alleen nog maar heen lopen om je kill te confirmen Is bij mij al 2-3 gebeurt
Zou ik totaal niet erg vinden met die strongholds, beter dan ze weer helemaal opnieuw te moeten doen. Beschouw het maar als een soort van bevestiging van je kunnen, of een check of je alles wel gedaan hebt controle. Het is een dingetje wat ook al in de Far Cry serie zit, waar Origins wel wat dingen van heeft. Ruim een kamp op en het blijft van jouw tot je de zooi reset.
Zal vast iets later komen, maar ik krijg de hidden blade tijdens een verhaalmissie?? (ik ben ook lekker aan het rondklooien namelijk )
Is ook wel een fijne game om gewoon even aan te slingeren en even snel wat sync points en side-missions te doen. Gisteren had ik maar heel even tijd om te gamen, in dat 2de gedeelte, en even een man van wat krokodillen gered en een moord half onderzocht en verder wat aangekloot, en dan heb je je toch weer even 20-30 minuutjes vermaakt, terwijl je qua story natuurlijk geen fuck bent opgeschoten... Heb wel een beetje spijt nu dat ik mijn order voor de PS4 versie niet heb omgezet naar de XBO X versie. Het ziet er al prachtig uit, maar aangezien de XBO sowieso weinig toppers heeft, was dit wel een extra reden geweest om die console te kopen en er dan van te genieten...
Ok wat maakt deze AC anders dan de anderen behalve de setting waardoor iedereen hierover zo lyrisch is?